16/11/2008 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Morgen ben ik er ook,samen met KP.

Het minste dat ik kan doen voor Lichterveldenaere,nadat hij mijn kleren meebracht uit Brunehaut en ze 's anderendaags in Middelkerke gewassen en gestreken weer meehad. =D> =D> =D> =D> =D> =D>

en....natuurlijk ook voor het prachtige parcours. :bounce:
Tetter
Mountainbiker

Post by Tetter »

Een deel van de Tetters gaan ook afkomen, tis maar normaal: we rijden in ons eigen Torhout en die mannen en vrouwen v.d.TOF komen ook naar onze rit. Na de nachtrit die voor sommige tetters om 5u zaterdagmorgen afgesloten is in "De Hoorn", zal het deugd doen om nog eens te ploeteren in het slijk. Zet de Leffe maar koud.
stoempe
Mountainbiker

vtt torhout

Post by stoempe »

Kom ook af , om mijn ontgoocheling van mijn rit in brugge te verbijten.
Neen, aan het parcours lag het niet, wel aan mijn mountainbike.Door slijtage vanwege het veel rijden in de modder en door waterplassen is alles wat kon vervangen worden, vervangen.Nieuwe tandwielen, nieuwe ketting enz...Ketting sloeg steeds door op het middenste en het grootste tandwiel, daardoor maar 28km i.p.v. 55km.Plezant is anders.Alles is nu terug in orde, dus morgen present met dank aan mijn fietsenmaker, die mijn mountainbike nog wilde herstellen en proper opgekuist heeft.Van service gesproken.
driesp

Post by driesp »

Zal er ook zijn, altijd mooie ritten in torhout en omstreken

Groeten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zal morgen ook terug van de partij zijn en eens zien waar ik heb gereden op vrijdagavond maar dan wel in het daglicht :wink:

Tot morgen
TREKKERTJE
Mountainbiker

Post by TREKKERTJE »

vrijdagavond ook deze tocht voor de eerste keer gedaan en ik kan je vertellen het was de moeite mooi parcours,héééél goede bevoorrading, goede bikewash en warme douches en de pannekoek was zeker ook lekker oei en ik vergeet ook nog de filliers te vermelden die aan volonte te verkrijgen was :drunk: :drunk: :drunk:
Proficiat voor lichterveldenoare want de organisatie was werkelijk prima =D> =D> =D>
En omdat het zo goe was kom ik morgen zeker weer af :wink: :wink:
de P
Mountainbiker

Post by de P »

Jupse, wij komen ook af, ben eens curieus.
grtz
P
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Gisteren kregen we een goeie 930 nachtrijders over de vloer en allen waren enthousiast over het parcours! =D> Dit is vooral dankzij onze Lichterveldenaerke een feit! =D>
Laat ons zeggen dat het hele TOF-team verantwoordelijk is voor de hele organisatie. Ikzelf ben er nog maar een tweetal jaar bij. Samen met onze voorzitter (die verantwoordelijk is voor de fameuze 'moeilijke' pretwegel) en penningmeester en nog enkele ijverige leden kunnen we (naar we hopen) weer een mooi parcours in Torhout aanbieden.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Zo, de laatste dag van het bepijlen zit er eindelijk op. Om klokslag 19.13 werd de laatste pijl in de Belledreef geslagen!
Vandaag werd de lus van de dagtocht afgewerkt met o.m. kasteeldomein Wijnendale, d'Aertrycke, het Plaisirbos, enkele klassieke en minder klassieke dreven en zelfs een mooi nieuw stukje in Wijnendale.
In totaal hebben we vijf nieuwe stukken, waarvan 4 op de grote en middelste en 4 op de kleine.

Ook nog eens vermelden dat we op de grootste afstand nu ook een tweede bevoorrading hebben!

We hebben na de rit van vrijdag wel het laatste stuk wat ingekort op Torhout-Oost, de zware grasdoorsteek hebben we eruit gelaten, daar hij helemaal kapotgereden was. Het mooiste van deze strook (de bomen) zit er wel nog in volle glorie

Tot morgen!!!!!
johanc
Mountainbiker

Post by johanc »

Vandaag een aangename rit gereden in Torhout. Een evenwichtige tocht met mooi off-road gehalte. Perfecte uitpijling en idem bevoorradingen. Je ziet dat er hier deftig werk geleverd wordt. Tot volgend jaar.

Johan c.
Post Reply