15/11/08 St Andries Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vandaag samen met Uncel sam de tocht afgebold.
De Brugse bossen moeten blijkbaar niet elke bossen zijn, het mogen ook veldegemse weiden zijn, zedelgemse kasseien en aartrijkse bergen zijn.
Soit, het offroad gehalte was hoog en ik heb me goed gejeund.
Nog een àpres gehad met Uncle, superfan en geertje.
Voor mij waren het 2 bruintjes op uncle zijn kosten: happy Birthday
De Brugse bossen moeten blijkbaar niet elke bossen zijn, het mogen ook veldegemse weiden zijn, zedelgemse kasseien en aartrijkse bergen zijn.
Soit, het offroad gehalte was hoog en ik heb me goed gejeund.
Nog een àpres gehad met Uncle, superfan en geertje.
Voor mij waren het 2 bruintjes op uncle zijn kosten: happy Birthday
Superfan wrote:Dat extra bos op het eind was voor iedereen hoor, idd ook voor ons.cyclist wrote:
En wie de 56 km reed kreeg nog wat extra bos in de laatste kms. Dus voor diegenen die slechts de 45 reden mss een reden om de volgende keer door te zetten en de grote tour gaan rijden...
Voor sommigen onder ons is de grote tour dan ook net iets te hoog gegrepen.![]()
Waar is de grinta ?
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Vannamiddag met hele hoge verwachtingen naar St-Andries afgezakt. Deze TT was verleden jaar immers één van mijn favorieten... Na een tijdje gewacht te hebben op Bart Klapband (hij zat aan de verkeerde veemarkt
), aangezet voor de 56... Het eerste bosje kwam me al bekend voor uit de vorige editie... "Tis heel de tijd van dadde", riep ik Bart nog toe... Helaas voor ons had de organisatie een andere weg ingeslagen (hun goed recht)... Maar weide- en maïsvelddoorsteken zijn ook mijn ding niet... Al de mooie stukjes van vorig jaar werden compleet genegeerd (geen toestemming??)... Ook had ik de indruk dat de bepijling vorige keer beter was, op een paar splitsingen serieus getwijfeld... Soit, eenmaal op de veemarkt aangekomen overheerste toch een gevoel van lichte ontgoocheling... Hopelijk volgend jaar weer een "echte" bossentocht... Aja, bevs vond ik dik in orde (als het goed is, zeg ik het ook)...
Da wilde echt nie weten hoor, vraag maar aan zij die mij kennencyclist wrote:Superfan wrote:Dat extra bos op het eind was voor iedereen hoor, idd ook voor ons.cyclist wrote:
En wie de 56 km reed kreeg nog wat extra bos in de laatste kms. Dus voor diegenen die slechts de 45 reden mss een reden om de volgende keer door te zetten en de grote tour gaan rijden...
Voor sommigen onder ons is de grote tour dan ook net iets te hoog gegrepen.![]()
Waar is de grinta ?![]()
Alleen maar lof voor deze prachtige vtt ! We zijn er met zijn drieen naar toegetrokken( in extremisch!!! ) gestart bij de laatsten, maar hebben er een achtervolgingsrit van gemaakt en alzo op ons gemakske een paar leffkes in onze kleren kunnen gieten in den aprés
daarvoor doen we het!!!!! de KODO'S uit Kemmel zie onze site www.vttkemmel.be
-
godfried van bouillon
- Mountainbiker
Toertocht Brugge
Post by godfried van bouillon »
Hallo kameraadjes, hier zijn we dan wééééééééééér voor de sfeer.
Voor de eerste maal deze toertocht gereden met stiekiebom.
We hadden al goeie reacties gekregen over deze tocht maar het mocht niet baten .
We hadden veel meer bos verwacht.
Er zat iets te veel asvalt in het parcours.
We kwamen speciaal naar hier om te proeven van de charmes van de streek.
Parcours als deze vindt je zowat overal.
Kwa bosgebied overtrof Ruddervoorde deze Brugse editie zeker!!!!!!!!!!
Bevoorrading was ok, (misschien iets te vroeg), maar daarvoor kwamen we niet.
Graag zijn we u opnieuw te gast in Ieper.
Hopelijk is Caesar er ook bij voor het kopwerk, want daarin is hij sterk!!
Voor de eerste maal deze toertocht gereden met stiekiebom.
We hadden al goeie reacties gekregen over deze tocht maar het mocht niet baten .
We hadden veel meer bos verwacht.
Er zat iets te veel asvalt in het parcours.
We kwamen speciaal naar hier om te proeven van de charmes van de streek.
Parcours als deze vindt je zowat overal.
Kwa bosgebied overtrof Ruddervoorde deze Brugse editie zeker!!!!!!!!!!
Bevoorrading was ok, (misschien iets te vroeg), maar daarvoor kwamen we niet.
Graag zijn we u opnieuw te gast in Ieper.
Hopelijk is Caesar er ook bij voor het kopwerk, want daarin is hij sterk!!
- 't klimmerke
- Mountainbiker
Post by 't klimmerke »
vanochtend gestart in st-andries met het gedacht de 41km of de 56 km te doen maar na enkele kilometers wist ik al dat het de 30 km zouden zijn omwille van een slepend wiel. Toch een mooie tocht
met goede bevoorrading en bepijling
. Inderdaad minder bos dan vorig jaar
. Na 30 km aangekomen en kvoelde dat ik nog iets in overschot had en kheb nog een stuk of 9 keer het technisch parcourtje
dicht bij de start overgedaan.
- 't klimmerke
- Mountainbiker