@ loperke: als ge wilt kunnen we eens afspreken om samen de km's af te stoempen?
Grtz
Bougie
Post by bougie het genie »
Post by amateur-biker »
Post by RidingButcher »
Vuul Ventje wrote:Zonder tegenslagen zak ik ook af naar Torhout (al ware het maar voor Katrientje haar schone oogskes) wslk zonder Mr Proper; misschien met de Riding Butcher. Torhout met deze organisatie is altijd de moeite om te rijden; niet twijfelen!!
![]()
'k zal rond 7u50 aan de inschrijvingstafel staan (geen après voor mij, moet in de namiddag nog een groep gidsen in het borstelmuseum te Izegem)bougie het genie wrote:Zal op zondag zeker present zijn met mijnen collega-biker (Kuperke) en mijnen vernieuwde velo. Zal proberen zo vroeg mogelijk te starten om der nen leuke after-party aan over te houden.![]()
@ loperke: als ge wilt kunnen we eens afspreken om samen de km's af te stoempen?
Grtz
Bougie
Ja Aragorn, ik zal zondag voormiddag ook wel eens aan jullie denken. Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar er zijn naast het mountainbiken nog belangrijke dingen in het leven. Doe ze daar zeker de groeten van mij.Aragorn wrote:Zondag ben ik van de partij. Dit parcours is al ieder jaar een toffe belevenis. En daar nachtrijden niet echt mijn ding is doe ik het gewoon overdag![]()
Tot dan, weliswaar zonder Geertje maar we nemen hem mee in gedachten...![]()
Grtz Aragorn
Post by supermattivs »
Post by THE_MaRiJn »
Niet twijfelen! Gewoon afkomen!supermattivs wrote:is die tocht goe
anders zou ik de tocht in zelzate doen of in st eloois winkel