15/11/08 St Andries Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

ook de 43 km gereden, prima organisatie en parcours alleen jammer van die vroege eerste bevoorrading (+- 14km).

tot volgend jaar
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Kheb me goe geamuseerd op de 56km, was alweer een tijdje geleden dat ik in die streek reed en het eerste bosje zette de toon meteen goed in.
Merci vo de leuke vm, ook dankzij mijn compagnon vlogen de km's en de tijd snel voorbij :wink:
Op tijd terug dus kon er wel een bruintje en een blondje bij :P

Jupla... =D>
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Jammer maar helaas heeft deze tocht ook mijn verwachtingen niet kunnen inlossen! HET speelbosje bij uitstek van vorig jaar reden we nu zoevend voorbij! Ook de lange stroken weg vond ik wat storend zeker voor deze, zich uitstekend lenende streek! Misschien moet je het parcours wat dichterbij gaan zoeken? Nu zitten er vaak ééntonige en lange stroken asfalt in (de eerste die bij me opkomt is de strook vlak voor 1ste bevoorrading!). Die maïsvelden zijn wel eens leuk, maar zijn vaak ook de eerste stukken waar de mindere goden (of die normaal rijden en niet denken dat ze god zijn, zoals velen) op afhaken en het volgend jaar op een ander gaan zoeken! Vele mensen komen vooral voor stroken zoals het eerste bos!
Misschien ook eens uitkijken voor een andere datum of beter afspreken met de plaatselijke wandelclub? Want net als vorig jaar zorgden wij voor hinder bij de wandelaars en vice versa!

Tzijn maar tips hé mannen! De rest van de organisatie was zoals altij weer AF!

:wink:
elji
Mountainbiker

Post by elji »

Hmmm, er waren idd al betere edities :-? .
Dan nog verstooid geweest aan de splitsing :drunk: , ik zat blijkbaar op 43km parcours #-o
Ik heb dan maar eerste deel tot aan bevoorrading nog eens opnieuw gereden , en dan naar huis gefietst
johanc
Mountainbiker

Post by johanc »

We zijn de afgelopen jaren wellicht teveel verwend geweest. Zodoende werd deze editie een kleine ontgoocheling (of bleven velen toch wat op hun honger zitten). Het blijft natuurlijk nog een toffe tocht. Wellicht zijn er externe oorzaken die de organisatie niet meer toelaten om vroegere bospassages nog te gebruiken.... Teneinde de beentjes een beide arbeid te gunnen de 29 en 55 km afgehaspeld.
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

vanmorgen (als ik dat nog mag zeggen want was bijna 11u) :oops:

de 56km aangevat samen met de vaste compaan

bosstroken : heel leuk
maïsveld : minder mijn ding maar kheb er dan maar ne tandje bijgestoken :P mijne compaan vond da maïsveld geweldig

kherinner mij wel 1 lang stuk baan waar geen einde aan leek te komen maar dat werd voldoende gecompenseerd door de rest van het parcours

idd veel wandelaars tegengekomen op een bepaald moment dacht ik zelfs dat ofwel wij of zij de verkeerde pijlen aant volgen waren #-o

voor de rest alles in orde niets op aan te merken :wink:

kortom een prachtige zaterdag gehad dankzij jullie dus mij zie je volgende keer zeker terug

55,8km avg: 20,2km/u
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

Al bij al vond ik het parcours zo slecht nog
nie (56 km)Enkel die maisstroken waren wel zwaar. De bepijling en bevoorrading waren heel goed =D>
Prima organisatie.
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

Parcours was inderdaad niet zoals vorig jaar, maar daarom niet minder goed. Akkoord mss soms wat lange stroken verhard maar met de vele modderstroken soms een aangename afwisseling, hoewel de wind dan niet echt goed zat :wink:
Toch heb ik er van genoten, ik blijf fan van de streek rond Brugge =D>
En wie de 56 km reed kreeg nog wat extra bos in de laatste kms. Dus voor diegenen die slechts de 45 reden mss een reden om de volgende keer door te zetten en de grote tour gaan rijden... :-?
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

cyclist wrote:
En wie de 56 km reed kreeg nog wat extra bos in de laatste kms. Dus voor diegenen die slechts de 45 reden mss een reden om de volgende keer door te zetten en de grote tour gaan rijden... :-?
Dat extra bos op het eind was voor iedereen hoor, idd ook voor ons.
Voor sommigen onder ons is de grote tour dan ook net iets te hoog gegrepen. :wink: :wink:
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

De brugse bossentocht las ik toch op de site? Waar is die mooie tocht van de vorige jaren :roll:
Ik was ontgoocheld in het parcour zoveel mogelijkheden rond het brugse en dan uitwijken naar andere gebieden om daar in de maisstroken te biken :cry: heb er mijn bedenkingen bij.
Het parcour liep ook samen met een wandeltocht dus was het soms opletten geblazen .
Op het einde dacht ik mijn bike te kunnen afspuiten met die drukspuiten maar ze moesten ze blijkbaar nog installeren.
Nog een warme douche en ne korte apres en had toch de km in de benen .
Tot morgen in torot kommil
Post Reply