16/11/2008 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bougie het genie
Mountainbiker

Post by bougie het genie »

Zal op zondag zeker present zijn met mijnen collega-biker (Kuperke) en mijnen vernieuwde velo. Zal proberen zo vroeg mogelijk te starten om der nen leuke after-party aan over te houden. :P

@ loperke: als ge wilt kunnen we eens afspreken om samen de km's af te stoempen?

Grtz
Bougie
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Naar jaarlijkse traditie zullen we zondag zeker weer van de partij zijn voor de ‘TOF’ tocht. De naam is inderdaad wel terecht. ‘k Heb me al ieder jaar goe geamuseerd :-D . En ‘k weet niet hoe het komt maar ieder jaar is het goed weer bij jullie tocht 8) . Lichterveldenoare, kun je me dat recept eens doorspelen want we zouden ook graag eens gebruik maken van dat goeie weer op onze tocht :wink: .

Tot zondagmorgen alvast (wellicht na een zeer korte nachtrust) en ‘k ben echt benieuwd naar de nieuwe stroken :bounce: :bounce: .
RidingButcher
Mountainbiker

Post by RidingButcher »

Vuul Ventje wrote:Zonder tegenslagen zak ik ook af naar Torhout (al ware het maar voor Katrientje haar schone oogskes :lol: ) wslk zonder Mr Proper; misschien met de Riding Butcher. Torhout met deze organisatie is altijd de moeite om te rijden; niet twijfelen!! =D> =D>
[-X [-X [-X wa zou vuul vrouwke daar van zeggen? [-X [-X [-X Normaal gezien kom ik ook af als het niet te laat wordt zaterdag op de souper. De nachtrit moet ik links laten liggen door mijn nachtblindheid
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

bougie het genie wrote:Zal op zondag zeker present zijn met mijnen collega-biker (Kuperke) en mijnen vernieuwde velo. Zal proberen zo vroeg mogelijk te starten om der nen leuke after-party aan over te houden. :P

@ loperke: als ge wilt kunnen we eens afspreken om samen de km's af te stoempen?

Grtz
Bougie
'k zal rond 7u50 aan de inschrijvingstafel staan (geen après voor mij, moet in de namiddag nog een groep gidsen in het borstelmuseum te Izegem)
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Zondag ben ik van de partij. Dit parcours is al ieder jaar een toffe belevenis. En daar nachtrijden niet echt mijn ding is doe ik het gewoon overdag :wink:

Tot dan, weliswaar zonder Geertje maar we nemen hem mee in gedachten... :-)

Grtz Aragorn
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Aragorn wrote:Zondag ben ik van de partij. Dit parcours is al ieder jaar een toffe belevenis. En daar nachtrijden niet echt mijn ding is doe ik het gewoon overdag :wink:

Tot dan, weliswaar zonder Geertje maar we nemen hem mee in gedachten... :-)

Grtz Aragorn
Ja Aragorn, ik zal zondag voormiddag ook wel eens aan jullie denken. Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar er zijn naast het mountainbiken nog belangrijke dingen in het leven. Doe ze daar zeker de groeten van mij.
De leute zondagmorgen.

Groeten
geertje :wink:
supermattivs
Mountainbiker

Post by supermattivs »

is die tocht goe
anders zou ik de tocht in zelzate doen of in st eloois winkel
THE_MaRiJn
Mountainbiker

Post by THE_MaRiJn »

Ik kom zeker af voor de groten :-D ! Met de mtb wel te verstaan, vanuit brugge :wink:

grtzz
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

voor 't moment zijn we met een 13 tal steenbakkers voor morgen!
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

supermattivs wrote:is die tocht goe
anders zou ik de tocht in zelzate doen of in st eloois winkel
Niet twijfelen! Gewoon afkomen! :bounce: :bounce: :bounce:
En jullie hebben geluk, want ze geven een warme dag uit met een kleine kans op een beetje regen!
Gisteren kregen we een goeie 930 nachtrijders over de vloer en allen waren enthousiast over het parcours! =D> Dit is vooral dankzij onze Lichterveldenaerke een feit! =D>

Tot morgen!!!

Katrien
Post Reply