15/11/08 St Andries Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vuul Ventje
Mountainbiker

Post by Vuul Ventje »

Zal wslk deze prachtige rit aan mij moeten laten voorbij gaan :cry: wegens een begrafenis in de familie. Moest het toch nog lukken zal het kantje boordje 14 uur draaien; maar ik vrees er voor...
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi Scale,

awel moet toegeven, daarnet bij het afzetten van de parking aan gedacht maar eigenlijk te laat om dit nog te organiseren. Er is dus geen afgesloten parking. Je kan je fiets wel afsluiten aan de hekkens, geen probleem, breng dus een slot mee, ( verstandig van je).

Vuul Ventje, we zeggen tegen 14 uur maar als we weten dat je afkomt zal
kwart na 2 geen probleem mogen zijn maar liefst niet later en zeker voor de grote tour. Hopelijk heb ik je kunnen helpen, en sorry voor het verlies in je familie.

En nu, eventjes gaan lopen want zit zondag met een wedstrijd en heb al lang niet meer gelopen•

Groetjes Yves
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

weet iemand hoe het parcours erbij ligt ? Is de tocht te vergelijken met die van vorig jaar (nogal wat baan !) ? #-o
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Barbeque wrote:Hoi Scale,

awel moet toegeven, daarnet bij het afzetten van de parking aan gedacht maar eigenlijk te laat om dit nog te organiseren. Er is dus geen afgesloten parking. Je kan je fiets wel afsluiten aan de hekkens, geen probleem, breng dus een slot mee, ( verstandig van je).

Groetjes Yves
Okey, thx mate :wink:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

hieneke wrote:weet iemand hoe het parcours erbij ligt ? Is de tocht te vergelijken met die van vorig jaar (nogal wat baan !) ? #-o
Hey,

het zal geen rap parcours zijn (niet droog) en we gaan een andere richting op zie onze site.
Deze zomer kozen we voor de richting van Meetkerke maar nu is het
St Andries - Varsenare - Jabbeke - Zedelgem - Aartrijke - Zedelgem
- Loppem - St Michiels voor de grote tour.

Okido Scale,

Groetjes Yves
Don Cortisoni
Mountainbiker

Post by Don Cortisoni »

Dzju, wegens iets te zwaar gecrasht in nachttocht forfait...

Volgend jaar!
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

Ben net thuis van deze rit. Amaai was dit een zware tocht. Sinds een paar weken heb ik pijn in de nek, op aanraden van iemand die cyclo crosst heb ik mijn zadel verlaagd. maar toen ik uit het eerste bos kwam, wis ik al het is sas patat; ik kon amper kracht steken. Maar alles verder gedaan op karakter. Aan de controle heb ik mijn zadel terug kunnen verhogen, waarvoor dank aan de mensezn op de controle; en het ging stukken beter. Aan het einde overvolle kleedkamer en kokend hete douches. maar al bij al genoten van de tocht het kan niet alle weken droog en plat zijn
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

Ben net thuis van deze rit. Amaai was dit een zware tocht. Sinds een paar weken heb ik pijn in de nek, op aanraden van iemand die cyclo crosst heb ik mijn zadel verlaagd. maar toen ik uit het eerste bos kwam, wis ik al het is sas patat; ik kon amper kracht steken. Maar alles verder gedaan op karakter. Aan de controle heb ik mijn zadel terug kunnen verhogen, waarvoor dank aan de mensezn op de controle; en het ging stukken beter. Aan het einde overvolle kleedkamer en kokend hete douches. maar al bij al genoten van de tocht het kan niet alle weken droog en plat zijn
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Voilà, heb deze ook terug in de benen. Samen met Hugo, Nancy en Anne afgezakt naar de veemarkt. Heb gekozen om de 43km te rijden.
De rit zelf was redelijk zwaar met enkele mooie single tracks, mooie bospassages, maar ook enkele lastige weidestroken en zware maisveldstroken. Niet mijn ding.
Uiteindelijk na 2h20min terug aangekomen aan de veemarkt waar ons een warme (echt warme) douche te wachten stond.
Nog even een korte après met Superfan, Slijkcrossertje en ... (sorry naam is me ontglipt). Aangename kennismaking.

Samengevat een gevarieerde tocht die volgend jaar terug op onze kalender komt.

Op naar volgend weekend

Grtn

geertje :wink:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Ik heb deze morgen ook de 43km afgehaspeld, en toch wel met gemengde gevoelens aangekomen.

Tot aan de 1e (helaas voor de 43km ook enigste en dit reeds na 13km..... :evil: :evil: ) bevoorrading prima tocht maar dan....

Waar is die mooie bosrijke tocht van vorige editie's naartoe :cry: :cry: :cry: ??????

Der was veel off-road, dat is juist, maar maisvelden en weidedoorsteken, kweet nie zunne, der is toch iets anders uit de streek te halen vermoed ik.

'k ben ontgoocheld :( , het spijt me.

Toch nog een aangename après met Geertje en Co, Slijkcrosserke en Uncle Sam.
Post Reply