14/11/2008 Torhout (nachtrit)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Wat de verlichting voor de nieuwen betreft: zeker om gezien te worden. maar zoals beschreven als je nog iets ziet vooraan is het des te beter.
(led-lichtje achteraan kost niet zoveel en kan op alle fietsen geplaatst worden, hetzelfde geldt voor fietslichten vooraan, neem er die je op andere fietsen ook kan plaatsen)
(led-lichtje achteraan kost niet zoveel en kan op alle fietsen geplaatst worden, hetzelfde geldt voor fietslichten vooraan, neem er die je op andere fietsen ook kan plaatsen)
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Black007 wrote:klein vraagje nog, je kon fietsen huren en een maat van mij zou dit willen doen, maare, zit er ook fietsverlichting op? Ik kom trouwens zeker, alleen of niet!
Wat de fietsenverhuur betreft: vooraf (hopelijk nog op tijd) reserveren bij Eddy Vandevijvere, telefoon 051 65 66 88
Ik denk dat de verlichting inbegrepen is.
Wij doen zelf de verhuur niet.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Ik geraak er zelf ook niet uit. Ik zeg altijd oranje, maar 't is iets tussen oranje en paars.henkieboy wrote: wit-oranje kan ook als mauve beschouwd worden?????????![]()
![]()
![]()
![]()
op welke kleurkaart vind ge da?
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Zo, dag 4 van het bepijlen is voorbij (nu nog wat computer en administratief werk). Ik zit al dichtbij mentaal crashen, dus morgen wil ik alleen maar stralende gezichten zien aan de inschrijvingstafel
('t zal nodig zijn voor de moraal)
Vandaag de laatste grote ontbrekende stukken van de nachttocht afgewerkt. De rest van de dagtocht zondag zal voor zaterdag zijn. Volgende mededelingen over het parcours kunnen nog meegegeven worden.
- de optionele strook in de Voshoekstraat (keuze na een feeëriek bosje) is echt wel de moeite. Voor de geoefende biker ligt hij er redelijk goed bij en kan zeker bij nachte wel eens avontuurlijk zijn.
- de passage op de Rockweide is iets ingekort daar de maïs nog altijd niet af is, het leukste gedeelte (de klim) zit er wel nog in.
- Torhout-Oost is ondanks de kap die er recent plaats vond, toch nog steeds een waardige afsluiter. We hebben het zelfs nog een stukje verlengd bij vorig jaar.
- We hebben nog een leuk offroadstrookje ontdekt dat volgend jaar misschien ook kan gebruikt worden!
- En dan het nieuws over de Spookwegel : hij zit er in (optioneel). Vandaag gaan nakijken en wat aan gewerkt. Je zal er niet met droge voeten doorgeraken, maar hij is globaal zeker te doen. Goed opgedroogd na de zondvloed van dinsdag, enkel nog wat plassen die nog verder kunnen opdrogen. Bij dage kan je er zeker vlot doorrijden, bij nachte met verminderd zicht misschien wat minder, maar aan de reacties van vorig jaar te horen, zal het zeker weer de moeite zijn.
Vandaag de laatste grote ontbrekende stukken van de nachttocht afgewerkt. De rest van de dagtocht zondag zal voor zaterdag zijn. Volgende mededelingen over het parcours kunnen nog meegegeven worden.
- de optionele strook in de Voshoekstraat (keuze na een feeëriek bosje) is echt wel de moeite. Voor de geoefende biker ligt hij er redelijk goed bij en kan zeker bij nachte wel eens avontuurlijk zijn.
- de passage op de Rockweide is iets ingekort daar de maïs nog altijd niet af is, het leukste gedeelte (de klim) zit er wel nog in.
- Torhout-Oost is ondanks de kap die er recent plaats vond, toch nog steeds een waardige afsluiter. We hebben het zelfs nog een stukje verlengd bij vorig jaar.
- We hebben nog een leuk offroadstrookje ontdekt dat volgend jaar misschien ook kan gebruikt worden!
- En dan het nieuws over de Spookwegel : hij zit er in (optioneel). Vandaag gaan nakijken en wat aan gewerkt. Je zal er niet met droge voeten doorgeraken, maar hij is globaal zeker te doen. Goed opgedroogd na de zondvloed van dinsdag, enkel nog wat plassen die nog verder kunnen opdrogen. Bij dage kan je er zeker vlot doorrijden, bij nachte met verminderd zicht misschien wat minder, maar aan de reacties van vorig jaar te horen, zal het zeker weer de moeite zijn.
- betonboerke
- Mountainbiker
torhout
Post by betonboerke »
Jammer jammer moeten hem dit jaar missen, andere verplichtingen (lotto arena Jan Smit) "kwestie" van het vrouwtje ook iets te gunnen !!!!!!!!!
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
Het is de enige rit waar het haast onmogelijk is dat ik me overslaap, en tons kuj gie vaneigens nie rien...petit crosseur de boue wrote:Ik heb me al elk jaar goed gejeund![]()
Maar dit jaar zal ik forfait moeten geven![]()
Jeun julie allemaal
De tetters starten rond 19.30. Like the men (and women) in black. Mo met veel lichtjes
(wou schrijven luchtjes, maar de gasten die gin dialekt mè verstoan gong ulder bedenkingen een zekers tonne
EN elk met nen eigen elme ip.
Pfff
't Is van moetn
Moa 't is vaneigens heel verstandig
EN als je ons plots ziet staan langs de kant van de weg, geen nood, we staan niet in panne....
@ Bresciani the transporter.
Tip ivm verlichting.
Benodigdheden : een oude phare van e moto of e noto ; 't batterietje uit je banemoto (of uit je gebeurs z'n banemoto) ; wat gekabel ; een schakelaartje (om je phare af te zetten op de openbare weg-anders verblindt je de automobilisten- en aan te zetten in de donkere stukken); een charzebuzebeugeltje van in 't schroot; idem voor e paar zweetjes ; nog wat gaatjes boren, wat boutjes en moertjes van op ene zijn werk om 't één en 't ander te bevestigen, en kees is klaar.
Voordeel 1 : Licht, de naam waardig.
Voordeel 2 : Kostprijs 0 €. 't Is allemaal ouwe brol , héééél amateuristisch in mekaar gebricoleerd.
Nadeel : 4 kg extra gewicht.
Zoals met alles in 't leven hé, nooit een voordeel zonder nadeel.
Dit alles, en verzekers nog veel meer Morgenavond in Torhout.
Wees gegroet !
Tip ivm verlichting.
Benodigdheden : een oude phare van e moto of e noto ; 't batterietje uit je banemoto (of uit je gebeurs z'n banemoto) ; wat gekabel ; een schakelaartje (om je phare af te zetten op de openbare weg-anders verblindt je de automobilisten- en aan te zetten in de donkere stukken); een charzebuzebeugeltje van in 't schroot; idem voor e paar zweetjes ; nog wat gaatjes boren, wat boutjes en moertjes van op ene zijn werk om 't één en 't ander te bevestigen, en kees is klaar.
Voordeel 1 : Licht, de naam waardig.
Voordeel 2 : Kostprijs 0 €. 't Is allemaal ouwe brol , héééél amateuristisch in mekaar gebricoleerd.
Nadeel : 4 kg extra gewicht.
Zoals met alles in 't leven hé, nooit een voordeel zonder nadeel.
Dit alles, en verzekers nog veel meer Morgenavond in Torhout.
Wees gegroet !
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
kmoe 5 batterijen van 6v meesleuren.en verschiet nie tis gene ufo maar spiermassa zijne johny-scott.
kzal moeten den kleine toer rijden wegens tekort aan elektriek.
ps is er een pechdienst met ne elektrieker aanwezig??
kzal moeten den kleine toer rijden wegens tekort aan elektriek.
ps is er een pechdienst met ne elektrieker aanwezig??
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
okzundalain wrote:Zullen der zijn om 20.15u-20.30u aan de start. Lukt dit?Lucky22 wrote:Ha, hier zit je danzundalain wrote:Over 2 weken de nachtrit van Zele gemist, vorig jaar deze gemist.
Nu moet en zal ik der bij zijn.. We hadden je al gemist te Zele
![]()
Om hoe laat denk je te vertrekken te Torhout want voor ons is het toch 1u30 rijden tot in Torhout als het verkeer al meevalt dus vóór 20u zal al moeilijk lukken, 20u zal misschien nipt haalbaar zijn.
We gaan er weer een lap op geven en deze keer blijft de babysit slapen dus dit geeft flexibiliteit naar den après toe
Cu then