11/11/08 WERVIK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Proficiat raketmannen met jullie tt,is inderdaad één van de beste die ik ken,maar ik wist dat al voor dak vertrok naar wervik :-D :-D :-D .
De 75 gereden in juist geen 4u en mijn pulle was wel helemaal leeg zulle.
Nog nen langen après gehad met twee van mijn schoonbroers en dan maar om 3u 30 naar Izegem terug gekeerd,moe maar voldaan :drunk: :drunk: .
Tot volgend jaar,raketmannen en vrouwen =D> =D> =D> =D> =D> .

grt de Fast
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

the grandmaster wrote:@marge:
het idee van een zomer-marathon heeft inderdaad al in ons hoofd gespeeld. (wervik-enkele paris-roubaix strookskes- enkele terrillekes-en terug : het is haalbaar)
Maar daar komt natuurlijk nog heel wat meer werk bij kijken... (met die aanvragen bij de franse gemeentes ben je zeker al een eindje zoet)
Of die er ooit komt, is nog verre van zeker...
Zeker doen , ge moogt mij al inschrijven, der is zeker nog plaats voor ne marathon >120km na de Herders en Poperinge.
Ge hebt waarschijnlijk toch nog veel over van de buffetbevoorradingen zo te lezen. :-D
guitar man
Mountainbiker

Post by guitar man »

Een pluim voor de Raketmannen, ja een beetje veel modder rond mijn oren gekregen :evil: maar prachtige tocht!
Zeer goede bepijling en zeker de bevoorrading, lekkere frituurhapjes op het laatst, (sportvoeding) en smaakte best lekker!

=D> =D> =D>
timo
Mountainbiker

Post by timo »

Sophie17 wrote:Timo (raketman) nam foto's maar ook naast het frietkot stond Dejonckheere foto's te nemen die je kon laten afmaken dvoor de prijs van 7€

email- johan.de.jonckheere@telenet.be

anders binnenkort op onze sie www.deraketmannen.be
eens rond gekeken marloes van mtb-live heeft ook gekomen om foto's te nemen eens op deze site gaan kijken wie weet staje der ook ergens tussen
Mr_Proper
Mountainbiker

Wervik

Post by Mr_Proper »

Ja mannen ? Hier heb ik naast mijn wielen ook mijn ogen laten draaien. Nen dikke proficiat aan alle helpers voor deze prachtige MTB; Zo'n buffet heb ik nog nooit gezien, wat een keuze !! =P~ Ik dacht dat heel Wervik kwam eten. Het parcour was af =D> Daar kunnen we hier in de Kempen alleen maar van dromen. Hopelijk zien we elkaar volgend jaar terug. Den apres was ook goed, al een geluk dat het vrouwke er bij was .
Het gaat jullie goed Raketmannen en nog veel bike plezier :-D
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Wat kunnen we nog toevoegen aan al die commentaren..

Is er al gezegd dat de raketmannen gastvrije gasten zijn?...

Ik heb genoten van de tocht het was een mooie sportieve uitdaging.
parcours lag moeilijk maar berijdbaar (wat wil een mens meer?)

Goede bevoorradingen op de juiste plaats.

Een gevarieerd parcours.

Gratis bewaakte fietsparking.
Eten en drank een democratische prijzen.
gratis tombola.

de raketmannen kunnen het hoor, geen probleem =D>
the grandmaster
Mountainbiker

Re: Wervik

Post by the grandmaster »

Mr_Proper wrote:Ja mannen ? Hier heb ik naast mijn wielen ook mijn ogen laten draaien. Nen dikke proficiat aan alle helpers voor deze prachtige MTB; Zo'n buffet heb ik nog nooit gezien, wat een keuze !! =P~ Ik dacht dat heel Wervik kwam eten. Het parcour was af =D> Daar kunnen we hier in de Kempen alleen maar van dromen. Hopelijk zien we elkaar volgend jaar terug. Den apres was ook goed, al een geluk dat het vrouwke er bij was .
Het gaat jullie goed Raketmannen en nog veel bike plezier :-D
Zijt gij diene mens die van het verre turnhout kwam?
Dan is dat ook nen dikken proficiat waard! In zo een pokkeweer die verre verplaatsing nog maken, om hier een toerke te komen biken =D> =D> =D> =D>
Want laten we eerlijk zijn: we doen ons best, maar de mont ventoux zal je hier nu ook niet vinden :wink:
Kom volgend jaar gerust terug, op den aprés heb je er alvast ene te goed van mijnentwege (en t vrouwke ook) :P
Mr_Proper
Mountainbiker

Re: Wervik

Post by Mr_Proper »

the grandmaster wrote: Zijt gij diene mens die van het verre turnhout kwam?
Dan is dat ook nen dikken proficiat waard! In zo een pokkeweer die verre verplaatsing nog maken, om hier een toerke te komen biken =D> =D> =D> =D>
Want laten we eerlijk zijn: we doen ons best, maar de mont ventoux zal je hier nu ook niet vinden :wink:
Kom volgend jaar gerust terug, op den aprés heb je er alvast ene te goed van mijnentwege (en t vrouwke ook) :P
Jazeker ... Ik was dat ... belofte maakt schuld !!! :lol: ... zet je pint al maar klaar ... en ik geef dan ook weer een demonstratie van de douche aan het schepencolege :lol: :wink: :lol:
De combinatie van jullie tocht met een bezoekje aan Ieper (The Last Post) is een aanrader.
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

Zeker terugkomen volgend jaar.
Geef er nog twee pinten bij in café 'the walker'(één van onze trouwe sponsers) in Ieper, op nog geen 200 meter van de Menenpoort.
Kijken nu al uit naar diene mens van turnhout!
timo
Mountainbiker

Post by timo »

de foto's die ik genome heb staan online
Post Reply