14/11/2008 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Jahoe, we hebben de afspraak kunnen verzetten. Nu nog hopen dat mijn ribben morgen ietske minder pijn doen.

@Black007 : gewoon afkomen en rijden. Vorig jaar ook alleen gestart en me toch immens geamuseerd. Mtb en alleen rijden vind ik trouwens nooit een probleem. En ja hoor, deze is voor elke biker te doen !
Black007
Mountainbiker

Post by Black007 »

klein vraagje nog, je kon fietsen huren en een maat van mij zou dit willen doen, maare, zit er ook fietsverlichting op? Ik kom trouwens zeker, alleen of niet!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Lichterveldenaere wrote:
Black007 wrote:Het zijn de gele linten juist? Er hangen ook veel mauve pijlen in torhout.
Het zijn inderdaad de gele linten. Die dienen alleen als herkenningspunt en hangen over de bochten en op geregelde tijdstippen. Vooral bij de dagtocht zeer handig.

Onze pijlen zijn wit-oranje (kan ook als mauve beschouwd worden) met als kenteken 'TOF'.
Veel andere pijlen hangen er voor het moment niet meer rond in Torhout.
wit-oranje kan ook als mauve beschouwd worden????????? #-o #-o #-o #-o #-o op welke kleurkaart vind ge da?
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Lichterveldenaere wrote:
Black007 wrote:Het zijn de gele linten juist? Er hangen ook veel mauve pijlen in torhout.
Het zijn inderdaad de gele linten. Die dienen alleen als herkenningspunt en hangen over de bochten en op geregelde tijdstippen. Vooral bij de dagtocht zeer handig.

Onze pijlen zijn wit-oranje (kan ook als mauve beschouwd worden) met als kenteken 'TOF'.
Veel andere pijlen hangen er voor het moment niet meer rond in Torhout.
wit-oranje kan ook als mauve beschouwd worden????????? #-o #-o #-o #-o #-o op welke kleurkaart vind ge da?achter den apres msschn :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
bougie het genie
Mountainbiker

Post by bougie het genie »

Verdorie, ik had graag de nachtrit gereden maar mijn fiets zal maar hersteld zijn tegen zaterdag. :( Jammer maar ik kom wel zondag zeker en vast af om de Torhoutse weugelinkskes te verkennen. Tot zondag dan maar :lol: :lol: :lol:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Eindelijk.Kan ook nog eens een postje doen.
Ik was slachtoffer -zoals zovelen- van het AVG=problemen met de PC.
(Wellicht wel gelezen of gezien)

Ik kan vertellen dat ik momenteel nog zonder bike zit.Alles was naar de vaantjes in Sallaumines.
Is nog bij mijn fietsenmaker en ik mag hem pas morgenavond afhalen.
Zal dus een strijd tegen de tijd worden om alles te monteren.
Een "johny-bak" zal het niet meer worden.Daarvoor is de tijd te kort.
Maar alle lichtjes liggen klaar en de batterijtjes zijn opgeladen.
Mijn helm is dan wel al uitgerust met 3 LED-lights.
Mijne toeter heeft de geest gegeven en dus wordt het zonder.

Pepeetje en ik zullen er zijn tegen 19u15-19u30 en we zien wel wanneer de forumtrein zich op gang trekt.

Tot slot : Is de plaatselijke frituuruitbater al verwittigd???
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote:Tot slot : Is de plaatselijke frituuruitbater al verwittigd???
Ssssssssssst. We zijn van plan om hen allemaal met rust te laten en hun allemaal te laten denken dat we dit jaar geen frieten zullen eten. Jodelaitie wil graag de verrassing in de ogen zien als hij 20 middelgrote bakskes en een doos frikandellen bestelt. :wink: :wink: :wink:
zundalain
Mountainbiker

Post by zundalain »

Lucky22 wrote:
zundalain wrote:Over 2 weken de nachtrit van Zele gemist, vorig jaar deze gemist.
Nu moet en zal ik der bij zijn.
Ha, hier zit je dan 8) . We hadden je al gemist te Zele [-X
Om hoe laat denk je te vertrekken te Torhout want voor ons is het toch 1u30 rijden tot in Torhout als het verkeer al meevalt dus vóór 20u zal al moeilijk lukken, 20u zal misschien nipt haalbaar zijn.

We gaan er weer een lap op geven en deze keer blijft de babysit slapen dus dit geeft flexibiliteit naar den après toe :drunk:
Zullen der zijn om 20.15u-20.30u aan de start. Lukt dit?
Cu then
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zal er ook zijn om 19.30 uur , misschien kan ik eens tesamen rijden met enkele forumbikers :P

Let wel ik doe maar de kleine afstand, nachtrijden is mijn ding niet en mijn verlichting is ook niet super #-o juist gepast voor de kleine afstand

graag tot morgenavond :wink:
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

overbelichting is dit strafbaar ? [-o< [-o<

Ik denk met dubbeldekstuur te rijden . Kwestie van niet één lange rij lichten te hebben. Onderste rij voor bodemonderzoek :evil: ,bovenste rij voor controlle tegen eventuele luchtaanvallen #-o .

Let the game begin !!!!
Post Reply