Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Tr@ndy
Mountainbiker

Post by Tr@ndy »

Ik heb mij zojuist ook ingeschreven. Wij gaan normaal met 3 personen naar daar, met auto en afgesloten aanhangwagen. Misschien is het mogelijk met deze auto met aanhangwagen de dag ervoor aan de aankomst te zetten, maar dan moet iemand ons die dag wel komen ophalen. En na de wedstrijd zelf kunnen we dan met toch wel 5-6 personen en fietsen terugrijden.

Er is zelfs een kleine kans dat er een chauffeur meegaat :P
Sepapke
Mountainbiker

Post by Sepapke »

yow gasten

Ik heb een vraag. Kan ik als 15jarige meedoen aan de 130 km of moet ik de 76 doen. Het probleem is als ik de 76 doe dan is de start 60 km verder. En dat zou een probleem worden aangezien ik met enkel ouder bikers mee zou gaan.
Bianchi/joco
Mountainbiker

Post by Bianchi/joco »

4. Junior men must start from Hérémence.

Dus denk niet dat je vanuit Verbier zal mogen vertrekken #-o
sugus
Mountainbiker

Post by sugus »

Laat de 131km rijders je de avond voordien afzetten in Hérémence. Zet je tentje op de camping (of in iemand's tuin). 's Morgens tent afbreken of laten staan en 's avonds na de race de tent terug oppikken.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

en vice versa voor de 131 he sugus ;-)
sugus
Mountainbiker

Post by sugus »

idd, ik heb al spijt dat gij al anderpassagiers hebt gevonden want ik zou direkt terug tekenen om mij te rijden.
Zandbijterke
Mountainbiker

Post by Zandbijterke »

Shorty wrote:E2,hoe vlugger je inschrijft,hoe lager je startnummer en dat bepaald in welk vak je start :wink:
Ben je daar zeker van Shorty ? Ze houden zeker ook rekening met de tijd die je gereden hebt in een vroeger editie. Zo stond ik vorig jaar in een beter startblok dan in het jaar van mijn eerste deelname, alhoewel dit eigenlijk niet veel verschil uitmaakt op een race van +/- 10u.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Zandbijterke wrote:
Shorty wrote:E2,hoe vlugger je inschrijft,hoe lager je startnummer en dat bepaald in welk vak je start :wink:
Ben je daar zeker van Shorty ? Ze houden zeker ook rekening met de tijd die je gereden hebt in een vroeger editie. Zo stond ik vorig jaar in een beter startblok dan in het jaar van mijn eerste deelname, alhoewel dit eigenlijk niet veel verschil uitmaakt op een race van +/- 10u.
Ja de eerste klim is toch breed genoeg om te passeren.
sugus
Mountainbiker

Verblijfplaats in Verbier (GRC131)

Post by sugus »

Vorig jaar heb ik daar in the bunker gaan slapen. Slaapzaal van 8 personen. Geen oog dicht gedaan die nacht. Ik zoek nu naar alternatieven. Goedkoop hoteletje, chalet, leuke camping plaats of ..
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Verbier en goedkoop da's als water en vuur !
Ik huur er al elk jaar een studioke via Immobilien-kantoor Contact. Blijkt de goedkoopste ... sorry, de minst dure te zijn.
www.verbier.ch/contact/
Post Reply