Hij was dan een keer -bijnaScale wrote:Bulls69 wrote: wim tegengehouden wegens wildplassen
Was hij de fluo band vergeten om te doen....
- reglementair, zeggen die fliks nog 'wees blij dat we je niet doen blazen'
Post by Duvelbiker (noW) »
Hij was dan een keer -bijnaScale wrote:Bulls69 wrote: wim tegengehouden wegens wildplassen
Was hij de fluo band vergeten om te doen....
Post by Lichterveldenaere »
Het zijn inderdaad de gele linten. Die dienen alleen als herkenningspunt en hangen over de bochten en op geregelde tijdstippen. Vooral bij de dagtocht zeer handig.Black007 wrote:Het zijn de gele linten juist? Er hangen ook veel mauve pijlen in torhout.
Ha, hier zit je danzundalain wrote:Over 2 weken de nachtrit van Zele gemist, vorig jaar deze gemist.
Nu moet en zal ik der bij zijn.
Post by Roeselarenaere »
Hallo,Lichterveldenaere wrote: GOEDE FIETSVERLICHTING IS VERPLICHT!!!!
Wat verplicht is, is natuurlijk om gezien te worden.Bresciani the Transporter wrote:Vraagje, dit zou misschien mijn eerste nachtrit worden. Ik zie het volledig zitten, maar vraag mij af.....
Post by Roeselarenaere »
De verlichting dient zowel om gezien te worden en om zelf te zien, ok hier in tohout een paar jaar terug mijn eerst nachttocht gereden met een gewoon lichtje vooraan en achteraan. Dit is zeker niet aan te raden,wel een 5 tal keer tegen de grond gegaan doordat ik niet wist waar ik reed. Daarom zou aanraden van een goede fietsverlichting te plaatsen, moest het nu zijn dat je maar 1 maal een nachttocht zou rijden, plaats dan op je stuur een gewone zaklamp zo zie je toch al een beetje waar je rijdt.Bresciani the Transporter wrote:Hallo,Lichterveldenaere wrote: GOEDE FIETSVERLICHTING IS VERPLICHT!!!!
Vraagje, dit zou misschien mijn eerste nachtrit worden. Ik zie het volledig zitten, maar vraag mij af.....
Ik heb geen fietsverlichting..... en ga deze nog aanschaffen, vandaar de vraag, die verlichting is dat om gezien te worden of is het vooral om te zien?
Misschien wordt dit mijn enige nachtrit, misschien niet
, dus ik wil hier niet direct hopen geld
gaan uitgeven.
![]()
Eenieder die mij kan helpen met uitleg of ervaringen, ga uw gang.... Mochten er ook tips zijn van wat en waar tegen welke prijs best gekocht wordt, laat maar komen.
THX & GRTZ @ ALL