14/11/2008 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Duvelbiker (noW)
Mountainbiker

Post by Duvelbiker (noW) »

Scale wrote:
Bulls69 wrote: wim tegengehouden wegens wildplassen

Was hij de fluo band vergeten om te doen.... :wink:
Hij was dan een keer -bijna
- reglementair, zeggen die fliks nog 'wees blij dat we je niet doen blazen'
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik heb me al elk jaar goed gejeund :bounce:
Maar dit jaar zal ik forfait moeten geven :oops:
Jeun julie allemaal
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

lichtjes aan het monteren op mijn en mien vrouwkes onze bikes zodat we toch iets zien vrijdag . jieha :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Black007 wrote:Het zijn de gele linten juist? Er hangen ook veel mauve pijlen in torhout.
Het zijn inderdaad de gele linten. Die dienen alleen als herkenningspunt en hangen over de bochten en op geregelde tijdstippen. Vooral bij de dagtocht zeer handig.

Onze pijlen zijn wit-oranje (kan ook als mauve beschouwd worden) met als kenteken 'TOF'.
Veel andere pijlen hangen er voor het moment niet meer rond in Torhout.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

zundalain wrote:Over 2 weken de nachtrit van Zele gemist, vorig jaar deze gemist.
Nu moet en zal ik der bij zijn.
Ha, hier zit je dan 8) . We hadden je al gemist te Zele [-X
Om hoe laat denk je te vertrekken te Torhout want voor ons is het toch 1u30 rijden tot in Torhout als het verkeer al meevalt dus vóór 20u zal al moeilijk lukken, 20u zal misschien nipt haalbaar zijn.

We gaan er weer een lap op geven en deze keer blijft de babysit slapen dus dit geeft flexibiliteit naar den après toe :drunk:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

petit crosseur de boue wrote:Ik heb me al elk jaar goed gejeund :bounce:
Maar dit jaar zal ik forfait moeten geven :oops:
Jeun julie allemaal

Idem hier :cry:

Gr,
Casper :-D
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

Ook MTB team de grysperre zal aanwezig zijn op de nachttocht, nu al met 4 man.
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Re: 14/11/2008 Torhout (nachtrit)

Post by Bresciani »

Lichterveldenaere wrote: GOEDE FIETSVERLICHTING IS VERPLICHT!!!!
Hallo,

Vraagje, dit zou misschien mijn eerste nachtrit worden. Ik zie het volledig zitten, maar vraag mij af.....
Ik heb geen fietsverlichting..... en ga deze nog aanschaffen, vandaar de vraag :-k , die verlichting is dat om gezien te worden of is het vooral om te zien?
Misschien wordt dit mijn enige nachtrit :oops: , misschien niet :bounce: , dus ik wil hier niet direct hopen geld #-o gaan uitgeven. :wink:

Eenieder die mij kan helpen met uitleg of ervaringen, ga uw gang.... Mochten er ook tips zijn van wat en waar tegen welke prijs best gekocht wordt, laat maar komen.

THX & GRTZ @ ALL
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

Bresciani the Transporter wrote:Vraagje, dit zou misschien mijn eerste nachtrit worden. Ik zie het volledig zitten, maar vraag mij af.....
Wat verplicht is, is natuurlijk om gezien te worden.

Ik heb zelf enkele 'pharekes' samen 'geflanst' in de laatste weken en heb ook kleine flikkerledjes gemonteerd op de fiets.

Heb echter nog geen tijd gehad om alles uit te testen, op de testbank werken ze [-o< Als je morgenavond iemand ziet rondrijden met zowel op het stuur als op het hoofd een lamp die niet brandt dan ben ik het #-o
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

Bresciani the Transporter wrote:
Lichterveldenaere wrote: GOEDE FIETSVERLICHTING IS VERPLICHT!!!!
Hallo,

Vraagje, dit zou misschien mijn eerste nachtrit worden. Ik zie het volledig zitten, maar vraag mij af.....
Ik heb geen fietsverlichting..... en ga deze nog aanschaffen, vandaar de vraag :-k , die verlichting is dat om gezien te worden of is het vooral om te zien?
Misschien wordt dit mijn enige nachtrit :oops: , misschien niet :bounce: , dus ik wil hier niet direct hopen geld #-o gaan uitgeven. :wink:

Eenieder die mij kan helpen met uitleg of ervaringen, ga uw gang.... Mochten er ook tips zijn van wat en waar tegen welke prijs best gekocht wordt, laat maar komen.

THX & GRTZ @ ALL
De verlichting dient zowel om gezien te worden en om zelf te zien, ok hier in tohout een paar jaar terug mijn eerst nachttocht gereden met een gewoon lichtje vooraan en achteraan. Dit is zeker niet aan te raden,wel een 5 tal keer tegen de grond gegaan doordat ik niet wist waar ik reed. Daarom zou aanraden van een goede fietsverlichting te plaatsen, moest het nu zijn dat je maar 1 maal een nachttocht zou rijden, plaats dan op je stuur een gewone zaklamp zo zie je toch al een beetje waar je rijdt.
Post Reply