denk ook wel dat ze nog niet klaar zijn met nys, wel gaat hij dieper mogen gaan dat ooit tevoren (alles uit de kast mogen halen).
Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
dat gevloek heb idd gehoord
denk ook wel dat ze nog niet klaar zijn met nys, wel gaat hij dieper mogen gaan dat ooit tevoren (alles uit de kast mogen halen).
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Niels Albert komt ten val in Asper-Gavere
zo 16/11/08 - Niels Albert is tijdens de opwarming voor de Superprestigecross in Asper-Gavere ten val gekomen. Hij had heel wat verzorging nodig en het zag ernaar uit dat hij naar het ziekenhuis moest, maar Albert bijt op zijn tanden en wil toch starten.
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... n/1.417496
zo 16/11/08 - Niels Albert is tijdens de opwarming voor de Superprestigecross in Asper-Gavere ten val gekomen. Hij had heel wat verzorging nodig en het zag ernaar uit dat hij naar het ziekenhuis moest, maar Albert bijt op zijn tanden en wil toch starten.
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... n/1.417496
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Inderdaad was een wedstrijd gelijk een paar jaar terug het duel Wellens, Nys
juist een spijtige zaak ven Albert, moest die nog gestart zijn stond hij zeker op het podium.Boom schoot een beetje te kort vandaag
- medguy
- Mountainbiker
Ja Boom is precies toch niet zo technisch aangelegd... En inderdaad de mannen met veel ervaring kwamen toch wel naar voor vandaag, nog eens een mooie wedstrijd Wellens - Nys zoals vroeger. Het is inderdaad wel spijtig voor Albert en Vantourenhout dat deze iets voor hebben
. Albert was al goed op dreef en Vantourenhout begon ook zijn oude niveau terug te hebben.
Sgoon koers manne
Medguy :p
Sgoon koers manne
Medguy :p
NYS reed zeer onsportief
, ik stond op die laatste helling waar hij "zogezegd" demareerde, wel hij heeft daar bewust op een 3 mtr van de top, in zijn rem geknepen,heb het met eigen ogen kunnen vaststellen zodat Bart van zijn fiets moest en hij dat gat kon slaan,ZEER ZEER ZEER onsportief, ik reed hem de volgend cross keihard omver tegen een boom.Dan schoot ik "zogezegd" uit men pedaal.
Was dat een ongelooglijk klotemanouvre om een cross te winnen.
Het siert Bart dat hij er niks van gezegd heeft
, maar de mensen rondom mij, op die bewuste plaats, konden horen wat de reactie van Bart naar Nys was.En Nys keek om en wist verdomme goed wat hij gedaan had en dat de cross binnen was, wel, die won nooit ni meer, ik reed hem elke wedstrijd aan.Wat een onsportief , kleinzielig gastje is dat Svenneke.
Ik ben beschaamd dat hij in de Nationale driekleur rondrijd.
Ik had een klein beetje respect voor hem gekregen, maar nu gun ik hem het licht in zijn ogen niet meer.Punt.
En nu kunne de NYS fans hun hartje is luchten, van hoe goed hij wel was.

Het siert Bart dat hij er niks van gezegd heeft
Ik had een klein beetje respect voor hem gekregen, maar nu gun ik hem het licht in zijn ogen niet meer.Punt.
En nu kunne de NYS fans hun hartje is luchten, van hoe goed hij wel was.
Dat is een tactiek zeker?yajop wrote:NYS reed zeer onsportief![]()
![]()
, ik stond op die laatste helling waar hij "zogezegd" demareerde, wel hij heeft daar bewust op een 3 mtr van de top, in zijn rem geknepen,heb het met eigen ogen kunnen vaststellen zodat Bart van zijn fiets moest en hij dat gat kon slaan,ZEER ZEER ZEER onsportief, ik reed hem de volgend cross keihard omver tegen een boom.Dan schoot ik "zogezegd" uit men pedaal.
Het siert Bart dat hij er niks van gezegd heeft, maar de mensen rondom mij, op die bewuste plaats, konden horen wat de reactie van Bart naar Nys was.En Nys keek om en wist verdomme goed wat hij gedaan had en dat de cross binnen was, wel, die won nooit ni meer, ik reed hem elke wedstrijd aan.Wat een onsportief , kleinzielig gastje is dat Svenneke.
En nu kunne de NYS fans hun hartje is luchten, van hoe goed hij wel was.![]()
Ik ben en blijf een fan van Wellens,maar dit (eventuele)incident neemt niet weg dat Nys een beregoed fietser is,punt.