14/11/2008 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Vanmorgen was het rustdag wat bepijlen betreft (door omstandigheden). Vanmiddag met 9 TOF-ers de Warande tot een oase van licht herschapen.
(hoewel ik moet toegeven dat ik daar zelf maar weinig aan gedaan heb, moest door andere verplichtingen al vroeger vertrekken)
Ik heb het eindresultaat niet gezien, maar ben er zeker van dat onze TOF-ers weer een fantastich lichtspektakel hebben verzorgd in de Warande, met zeker twee nieuwigheidjes.

De Warande was ondanks de hevige regenval nog goed te doen en de weinige nattere plekken zullen tegen vrijdag wellicht al wat uitgedroogd zijn, dus hier wellicht geen problemen.

In de Warande hebben we dit jaar ook een primeur! Voor het eerst is er bismogelijkheid. Als je de hele Warande doorbent (en dus aan het hekken op het einde komt) kun je rechts afslaan voor nog een nieuwe ronde op het meest technische gedeelte van het parcours. Voor wie er niet genoeg van krijgt... (een ideetje van XIII dat we meteen in werkelijkheid hebben omgezet)
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Wat de Spookwegel betreft, ook de onheilspellende berichten gehoord dat die volledig blank stond na de zondvloed van vannacht. We zullen de natuur haar gang laten gaan (wat nog steeds het beste is) en pas donderdag eens kijken hoe hij eruit ziet. Dan zien we wel wat we er mee doen.

Zowiezo is dit geen hinderpaal, want de Spookwegel was een facultatieve strook voor wie dit zag zitten. De anderen kunnen hem perfect vermijden.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Lucky22 en Lucienne22 zijn ook nu weer van de partij.

Om hoe laat vertrekt het treintje? :P
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Er waren er daar twee gisteren die 8 uur lieten vallen toen het over Torhout ging...
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Ben momenteel mijnen (zelf ineen geknutselde) phare aan het testen. :lol: Blijft het ding branden, rest enkel nog het probleem om het dusdanig op de fiets te monteren dat het ook in de goede richting schijnt. #-o
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Miljaarde miljaarde. Zopas gezien dat ik iets gepland op dees avond. Dus alles in het weer stellen om het te verzetten natuurlijk.

En de spookwegel moet je toch gewoon meenemen. Veel slechter dan vorig jaar kan nie, denk ik en daar toch zonder valpartijen doorgereden en gegleden ...

Vorig jaar leuk tochtje met een klein aprèske :P Gelukkug geen politie gezien rond 4.30 uur.....

Dus hopelijk lukt het me het te verzetten !
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

ge moogt ons verwachten met een delegatie herders
na de nachttochten van gavere,horebeke en zele zal dit mijn 4de nachtritje worden
hopelijk is het parkoer een beetje berijdbaar
tot vrijdag
Black007
Mountainbiker

Post by Black007 »

Is dit een beetje de moeite, zou mijn eerste toch zijn, maar zou deze wss wel alleen moeten rijden :s Id dit ook een aanrader voor de "beginende mbt'er"?
Black007
Mountainbiker

Post by Black007 »

Is dit een beetje de moeite, zou mijn eerste toch zijn, maar zou deze wss wel alleen moeten rijden :s Id dit ook een aanrader voor de "beginende mbt'er"?
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Black007 wrote:Is dit een beetje de moeite, zou mijn eerste toch zijn, maar zou deze wss wel alleen moeten rijden :s Id dit ook een aanrader voor de "beginende mbt'er"?
Om de streek te bekijken moet je het niet doen... :roll: :roll:

Het enige wat kan gebeuren is dat je al de verschillende kleisoorten van de omgeving van heel dicht bij leert kennen... #-o #-o

Maar sfeer is er des te meer

En alleen zul je zeker niet moeten fietsen.

Overal kom je die avond heel grote nachtuilen tegen.
Sommigen muteren zelfs tot ochtenduilen die dag... :drunk: :roll: #-o

Vaneigens moet je deze rijden...
Post Reply