11/11/08 WERVIK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vixke
Mountainbiker

Post by Vixke »

Hebben die mannen die foto's trokken in de balokken een site, waar je eventueel de foto's van gisteren kan bezichtigen en bestellen?
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

Timo (raketman) nam foto's maar ook naast het frietkot stond Dejonckheere foto's te nemen die je kon laten afmaken dvoor de prijs van 7€

email- johan.de.jonckheere@telenet.be

anders binnenkort op onze sie www.deraketmannen.be
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Ook de 52 afgezwoegd. Serieus mijn peer gezien na
zo'n 40km. Te lang de Fretter in 't vizier willen houden.
Maar op de Fretter staat geen maat.
Serieus de inspanningen bekocht!
Laatste 5 km ging het dan weer beter.

De organisatie was PERFECT (en ik schrijf het bewust met grote letters).

Na vorige week Middelkerke opnieuw een klassieker dus!
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

RidingButcher wrote:Aan alle raketmannen en vrouwen =D> =D> =D> =D> =D> Dit was AF. Ge kon geen minpunt vinden voor deze tt. Ben om 7u45 aangezet voor 1 van de schoonste tochten uit mijn prille carriere. Alleen jammer dat er veel zijn afgeslagen voor de 40 en niet doorgereden zijn voor meer. Door die wind kon je dan mss een beetje meer wieltjesplakken :oops: :oops: :oops: Op zo'n 5km voor Wervik heb ik dan mijn remmen verloren, vanvoor de blokskes eruitgetrokken en vanachter de kabel door dus moeten op voorzichtigheid terug rijden. Ge moet daarvoor toch de pechverhelping niet opbellen he [-X [-X [-X Khad graag den diene die op bevoorrading 3 bijna in de mesthoop gereden heeft ne keer zien vlammen #-o #-o

Jammer da vuul vintje et ni zag zitten om mee te komen

Greetz en tot volgend jaar
ik heb idd remblokjes (groen/oranje) zien liggen naar het einde toe...
damn... had je dan nog die gevaarlijke afdaling moeten doen...
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

Yups,

Mag ik namens de ganse club iedereen bedanken, die ondanks de gure weersomstandigheden, toch naar onzen tt zijn afgezakt =D>
Want, ja, t' was weer van dadde. Voor het derde opeenvolgende jaar wordt onzen toertocht voorafgegaan door een zondvloed('40l/m2).
Was er vooraf eigenlijk van overtuigd, dat het parcours ten allen tijde bereidbaar zou blijven, maar t was toch even slikken toen ik bepaalde stroken zag :(
Dat hier alsnog 1279 bikers aan de start kwamen, is dan ook een onverhoopt succes :P
Dank ook aan de ons omringende clubs uit de streek, waarvan sommigen heel sterk vertegenwoordigd waren.
Maar ook de vele enkelingen, die zich van het kl***weer niks aantrokken, en soms verre verplaatsingen maakten om erbij te zijn:
waaronder
*da juffrouwke uit Oostende, die haar eersten tt reed, met veel vallen en opstaan, maar er nooit de glimlach bij verloor =D> =D>
*diene mens die eerst nog twee uur in zijne auto zat, omdat hij uit het verre Turnhout (!) kwam. =D> =D> =D>
*"Notres amis francais, qui etait nombreux present"

En hoedje af voor die 77 deelnemers die zich waagden aan de grootste afstand. Die was al geen makkie in droge omstandigheden, kan me dan ook heel goed inbeelden, wat het geweest moet zijn met felle tegenwind op de terugweg, vergezeld van enkel plensbuien.RESPECT!

U was een sportief, karaktervol deelnemersveld, en hopelijk kunnen we u allen volgend jaar weer verwachten :-D
En dan misschien eindelijk ook eens een zonnetje [-o<

Ook blij dat ik nu eindelijk eens weet hoe sommige forumbikers eruit zien
(fast, hanzi,...) :-D

T was fijn, bedankt, en tot ziens!
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Na twee jaar "gebruyelleerd" te hebben, was het tijd om de Raketmannen eens een bezoekje te brengen. Geef toe, die mannen (en vrouwen) zie je op elke toertocht. Alleen daarvoor deed ik het al (+ ook om variatie te steken in mijn eigen kalender :wink: ).
De bedoeling was om de 75 aan te vatten maar al vlug had ik door dat ik dan eens mijn middageten ijskoud kon opeten. Vandaar een oproep aan de Raketmannen om ook een zomertocht te organiseren. Ten eerste moet de keuze met Bruyelle dan niet meer gemaakt worden en ten tweede kan er dan misschien eens een stofritje voorgeschoteld worden.
Wervik, ik was er nooit eerder en het moet gezegd worden : de streek heeft me aangenaam verrast. Geen technische hoogstandjes, diepe kraters of ijlenhoge bergen maar gewoon een glooiend landschap waar de kuitjes niet op gespaard worden.
Voor mij telt normaliter alleen het parcours -hoe langer ik erover nadenk, hoe beter het wordt- maar deze keer wil ik niet nalaten om de volledige omkadering, inschrijving, afspuitstand, douches, bepijling een 11 op 10 te geven.
De bevoorrading geef ik een 11/11 (snap j'em ?). Was het een dessertbuffet, was het een verjaardagsfeest ? Nee dat was het niet, het was de bevoorrading van de Raketmannen. In Afrika kunnen ze er alleen maar van dromen.....
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Wervik was idd lekker vettig gisteren,
Amai, wat een weertje 8)
Zeer aangenaam verrast door het parcours, glooiend, goeie afwisseling road/off-road ........ lalala, blablabla, alles is hier zowat gezegd zekers #-o
Het viel mij idd ook op dat onze zuiderburen goed vertegenwoordigd waren =D>

Chapeau voor de Rakketmannen ( en vrouwen ) =D> =D> =D>

Tot de volgende

Gr,
Casper :-D
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

@marge:
het idee van een zomer-marathon heeft inderdaad al in ons hoofd gespeeld. (wervik-enkele paris-roubaix strookskes- enkele terrillekes-en terug : het is haalbaar)
Maar daar komt natuurlijk nog heel wat meer werk bij kijken... (met die aanvragen bij de franse gemeentes ben je zeker al een eindje zoet)
Of die er ooit komt, is nog verre van zeker...
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

grandmaster op de volgende vrgadering spreken we eens over een voorstel die ik op 11/11 kreeg !
mss komt er toch iets van :wink:
timo
Mountainbiker

Post by timo »

de 282 foto's die ik genomen heb zijn in de handen van mark vant kamp die ze door zal geven aan dirk die ze dan normaal op onze site zal zetten
Post Reply