11/11/08 WERVIK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
champ 08-09
- Mountainbiker
Het was inderdaad ne drukke après de Leffe's vlogen de deur uit we konden bijna nie mee met glazen wassen.
Ik zag veel Kodo's,Brigandbikers,Forumbikers en vele anderen die in groep kwamen geweldig
Aan allen die afkwamen naar Wervik PROFICIAT aan allen die nie afkwamen ook PR......obeer volgend jaar eens ge zult het u niet beklagen!
Ik zag veel Kodo's,Brigandbikers,Forumbikers en vele anderen die in groep kwamen geweldig
Aan allen die afkwamen naar Wervik PROFICIAT aan allen die nie afkwamen ook PR......obeer volgend jaar eens ge zult het u niet beklagen!
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
De brigandsbikers zijn stuk voor stuk tevreden huiswaarts gekeerd, dat wil zeggen dat je volgend jaar nog een grotere meute mag verwachten.Sophie17 wrote:Het was inderdaad ne drukke après de Leffe's vlogen de deur uit we konden bijna nie mee met glazen wassen.
Ik zag veel Kodo's,Brigandbikers,Forumbikers en vele anderen die in groep kwamen geweldig![]()
grtz volty
- RidingButcher
- Mountainbiker
Post by RidingButcher »
Aan alle raketmannen en vrouwen
Dit was AF. Ge kon geen minpunt vinden voor deze tt. Ben om 7u45 aangezet voor 1 van de schoonste tochten uit mijn prille carriere. Alleen jammer dat er veel zijn afgeslagen voor de 40 en niet doorgereden zijn voor meer. Door die wind kon je dan mss een beetje meer wieltjesplakken
Op zo'n 5km voor Wervik heb ik dan mijn remmen verloren, vanvoor de blokskes eruitgetrokken en vanachter de kabel door dus moeten op voorzichtigheid terug rijden. Ge moet daarvoor toch de pechverhelping niet opbellen he
Khad graag den diene die op bevoorrading 3 bijna in de mesthoop gereden heeft ne keer zien vlammen
Jammer da vuul vintje et ni zag zitten om mee te komen
Greetz en tot volgend jaar
Jammer da vuul vintje et ni zag zitten om mee te komen
Greetz en tot volgend jaar
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Een tocht om in te kaderen : schitterend parcours in heroische omstandigheden. Veel vettige modder (doch steeds berijdbaar), zeer veel wind en op de koop toe de regen. Stoempen van begin tot einde op een parcours dat bovendien niet vlak was. Om de drukte uit het verleden wat te ontlopen pas om 10 uur gestart met als gevolg dat ik tussen de twee bevoorradingen gans de tijd in de regen heb gereden.
Zekenat en versteven van de kou aangekomen doch fier dat ik de 50 km heb uitgereden.
Mijn vrouw verklaarde mij zot als ik thuis kwam, heb ze gelijk gegeven maar volgend ben ik er zeker weer bij. Hopelijk met wat beter weer.
Voor gans de organisatie : goed gewerkt.
Zekenat en versteven van de kou aangekomen doch fier dat ik de 50 km heb uitgereden.
Mijn vrouw verklaarde mij zot als ik thuis kwam, heb ze gelijk gegeven maar volgend ben ik er zeker weer bij. Hopelijk met wat beter weer.
Voor gans de organisatie : goed gewerkt.
- Den Tourist
- Mountainbiker
Post by Den Tourist »
Weet er iemand hoeveel deelnemers er waren?
Wij waren zeer tevreden over deze rit!!!! Tot volgend jaar!
Wij waren zeer tevreden over deze rit!!!! Tot volgend jaar!