heb je mijn tumelette gezien? : (westvloms voor een kopro)Tumelette wrote:Samen met guitarman en zoon Matthijs de 52 gereden. Voor ons kustjongens was het de eerste keer de we deze streek aandeden. We hebben het niet beklaagd.
We kunnen alleen de vorige commentaren ivm bepijling, parcours en bevoorradingen beamen. Schitterende organisatie.![]()
![]()
![]()
Ook de bikewash was ongekend goed ! Niet moeten aanschuiven en in 1-2-3 was de klus geklaard.
Op het einde nog Tram4 tegengekomen, ttz hij stak ons voorbij, want een gemiddelde van 20 hebben we niet gehaald.
Prima après, met drankjes aan prijzen van toen we nog jong waren. Nog klapke gedaan met Marc VDA , secretaris van de Raketjes. Groeten aan broer Dirk hé.
Tot volgend jaar !
11/11/08 WERVIK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Last edited by tram4 on Tue 11 Nov 2008 23:44, edited 1 time in total.
Heel knappe rit. Prima bewegwijzering, mooi parcours (op de 40), uitstekende bevoorrading en wij hebben nog een prijs gewonnen met de tombola! (de eerste in ruim 1 jaar tochten rijden
). toppie
Ik kan geen minpunten bedenken of het zou moeten zijn dat de bewaakte fietsenstalling toch op eigen risico voor diefstal was. (Voor ons niet zo erg want we laten onze fiets toch nooit alleen)
Van mij dus ook een dikke 10/10
Ik kan geen minpunten bedenken of het zou moeten zijn dat de bewaakte fietsenstalling toch op eigen risico voor diefstal was. (Voor ons niet zo erg want we laten onze fiets toch nooit alleen)
Van mij dus ook een dikke 10/10
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Deze tocht was af op alle gebied, bedankt rakketmannen en vrouwkes en tot volgend jaar.
grtz volty
grtz volty
-
champ 08-09
- Mountainbiker