11/11/08 WERVIK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

:-D Jaat twas een uit de oude doos alles er op en er aan bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar =D>
Tumelette
Mountainbiker

Post by Tumelette »

Samen met guitarman en zoon Matthijs de 52 gereden. Voor ons kustjongens was het de eerste keer de we deze streek aandeden. We hebben het niet beklaagd.
We kunnen alleen de vorige commentaren ivm bepijling, parcours en bevoorradingen beamen. Schitterende organisatie. =D> =D> =D>
Ook de bikewash was ongekend goed ! Niet moeten aanschuiven en in 1-2-3 was de klus geklaard.
Op het einde nog Tram4 tegengekomen, ttz hij stak ons voorbij, want een gemiddelde van 20 hebben we niet gehaald.
Prima après, met drankjes aan prijzen van toen we nog jong waren. Nog klapke gedaan met Marc VDA , secretaris van de Raketjes. Groeten aan broer Dirk hé.
Tot volgend jaar !
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

Potverdikke, wat een tocht! De keer dat ik zo geniet van een TT in zo'n weersomstandigheden. Alles lag er net niet té modderig bij en een organisatie die top was, niet veel aan toe te voegen. En die bevoorrading, man, man. De helft heb zelfs niet kunnen proeven. Zovéél lag er en dan zeggen dat het de dag was van 11-11-11! :-D
Tot noste joare.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Ja mannekes, wat moet je hier nog over zeggen?? Blijkbaar schrikt een beetje nachtregen tal van mensen af, want onze tgv werd plots herleid naar een klein boemeltreintje van 3 man (Deurbieter, Don Frebo, mezelf). Aan de start nog oudgediende Seys tegen het lijf gelopen en weg waren we... Enkele weken geleden nog gestoefd dat ik de 75 ging doen, maar het bedenkelijke vormpeil van de laatste weken deed me wat terugkrabbelen... De 52 dan maar, met de regenval van enkele uren ervoor EN een pittig windje beloofden een nog meer dan lastige tocht... De eerste strook duidde 2800m aan, genoeg om op te warmen en een indicatie van wat nog komen ging, VETTIGHEID... Na die eerste strook had ik al moeite om mijn copains te herkennen... Alles was goed berijdbaar, het moet gezegd... Soms moest er al een keer een mini-meertje overwonnen worden, maar dat was dan goed om de ketting een keer te kuisen... En ja hoor, de 1e bev kwam in zicht en was (net als vorig jaar) helemaal in orde... Chocaladeventen, cola, fanta, doughnuts, cake, peperkoek, weetikveelwatnogallemaal, en dat allemaal voor €2 (dat wordt weer wennen volgende TT's)... Ons buikje helemaal rond gegeten, tot 2x toe (op de 2e bev hadden ze zelfs nog bitterballen =D> )... Op het eind nog een ferm vlaag op ons dak gekregen, waardoor ik nu een beetje last heb van mottigheid #-o ... En mijn achterrem besloot ook de pijp aan Maarten te geven net voor dat laatste afdalinkje, die ijzerkes derdoor getrokken (ondertussen al nieuwe gestoken, joepie)... De afspuitstand was net als de rest van de tocht, AF... Deze tocht staat nu al met stip aangeduid voor volgend jaar! Gracias Hombres del Rakettos!
Last edited by Emperor of the Mud on Tue 11 Nov 2008 20:02, edited 1 time in total.
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

BEDANKT AAN ALLE 1279 DEELNEMERS die vandaag de wind en regen trotseerden om ons te steunen,ieder jaar opnieuw proberen wij het voor jullie aangenaam te maken,een hart voor mountainbikers van wij mountainbikers!
Het is dan ook erg fijn om deze positieve reactie's te lezen :-D
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

ik heb goed gegleden met mijn versletenendusteweinigprofiel-banden #-o

anders wel supertocht :wink:
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

jaja die dien forfait gaven wegens tweere hebben iets gemist. zeer veel mooche (werviks voor modder) maar zelfs voor mij goed bereidbaar.Bedankt voor de gewonnen muts en de kaas bij de leffe.
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Awel raketten, nen dikken proficiat. Meer heb ik niet te zeggen. =D>
eddy caesar
Mountainbiker

Post by eddy caesar »

Het was zoals elk jaar tiptop in orde.Met een schitterend vernieuwd berijdbaar parcour.En 1 van mijn vrienden heeft een mtb gewonnen waardoor we een goede uitvlucht hadden om effekes te blijven plakken.Doe gewoon zo verder,want ik weet niet wat er beter zou kunnen. =D>
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

De Westhoekmountainbikers uit Beerst waren ook van de partij.
Wilden de 75 km doen maar door onze eigen stomme schuld ergens een splitsing gemist.. #-o #-o #-o
Organisatie en parcours waren top =D> =D> =D> =D>
Post Reply