Fiets van het jaar 2008 inschrijvingen(gesloten)

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

G-m@n. wrote:
daelman wrote:
manitou. wrote:ik vind het zever van een beperking van het aantal fietsen in te stellen
er zitten zoveel mensen hier op het forum en dan max 20 bike's per catogorie ,dat is niet kunnen
Je hebt gelijk. Nu is het een beetje oneerlijk tegenover de 1000 anderen waar echt nog pareltjes van fietsen tussen staan. Nu hebben enkel de 20 snelsten een kans. [-X
Dan mag je van mijn part mijn fiets hier al wegdoen.

Groetjes
die 1000 ander hebben anders ook al 10 dagen de kans gehad
en u fiets weg is idd plaats voor een ander pareltje :bounce:

zagers........
Er doet nu iemand de moeite om iets te doen... Hij beperkt de inschrijvingen met een reden. Heeft er iemand een waardig alternatief, stuur het dan in PM door naar fantaman. Zagen daarentegen dat het niet eerlijk is, vind ik enorm gemakkelijk.
Boycot het ding dan, zeg dat het je niet aanstaat en staak... Ongelooflijk matuur! Zoals gaan staken in andere Carrefour vestigingen, zoals bijvoorbeeld in het Brusselse, omdat die in Brugge minder verdienen? Zoek de logica! Oh ja, sorry, "solidariteitsactie"... #-o
Ik ben alles behalve solidair, mijn fietsen staan er in en 10 dagen na de start van de verkiezing is nu nog maar pas de eerste categorie gevuld. Tijd zat!
Steun een initiatiefnemer en geef hem een paar goeie tips als je denkt dat je er hebt... Kritiek, ja! Maar help mekaar dan ook eens... Zelfs mensen die meer mogelijkheden hebben dan dit eenvoudig forum om een verkiezing te organiseren geven kritiek, zonder alternatieven. Spijtig... Heel spijtig!

Greetz,

Julien.
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

het gezever is weer op het hoogste niveau ,tis net Dirty Pages ga toch ergens anders lopen te zeiken op andere fora's en ga vooral zo door mij steeds om verzoekjes te doen op meer inschrijvingen toe te laten.Ik was al duidelijk en ik heb ook lief gedaan om van 10 naar 20 inschrijvingen voor de xc groep en nog zijn jullie mij niet dankbaar [-X .Dealman als je niet meer wilt mee doen dan is bij deze je deelname ten einde en er is weer plaats over voor 1 persoon.

Voor de rest die nog gaan zeuren tegen mij,doe dat vooral maar ik trek me er toch niks van aan.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

doe het dan gewoon dicht, van alle gezaag af en jij moet er niets voor doen. :wink:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

daelman wrote:doe het dan gewoon dicht, van alle gezaag af en jij moet er niets voor doen. :wink:
stom vraag daelman, hoe oud ben jij?
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

G-m@n. wrote:
daelman wrote:doe het dan gewoon dicht, van alle gezaag af en jij moet er niets voor doen. :wink:
12 waarom?
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ojaa, en die isaac is toch niet van mij.

ik heb de foto's eerlijk gevonden op internet.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

daelman wrote:
G-m@n. wrote:
12 waarom?
daelman wrote:vandaag 16 geworden! :roll:
nu begrijp ik u reacties.....
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

G-m@n. wrote:
daelman wrote:
G-m@n. wrote: stom vraag daelman, hoe oud ben jij?
12 waarom?
daelman wrote:vandaag 16 geworden! :roll:
nu begrijp ik u reacties.....
ooh :( gepakt.

waar heb je die laatste post gevonden? moet toch al een tijdje geleden zijn :wink:
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

daelman wrote:
G-m@n. wrote:
12 waarom?
#-o Geplaatst: Vr Okt 21, 2005 8:46 pm Onderwerp: jongere mountainbikers

ik ben 14 en van antwerpen

Normaal wordt ge met de jaren ouder, ziekte telt ook mee.
:^o :^o daelman :^o :^o
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

naughty little boy :drunk:
Post Reply