11/11/08 Aspelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Colton
Mountainbiker

Post by Colton »

Dit was een pracht toer ... de afwezigen hadden ongelijk. =D>
Om 8h30 vertrokken voor de 48km en geen druppel regen gezien. :-D
Modder in overvloed natuurlijk , maar overal kunnen blijven rijden. :wink:
De laatste 2 weken al anders meegemaakt. :cry:
Ook 2 echte bevoorradingen met voor elk wat wils.
De bepijling was perfect en de afspuitlijn ook.
Aan de organisatie : keep up the good work.
Jullie hebben de laatste jaren niet echt veel geluk met het weer , maar jullie tochten zijn super. =D>
vadepo
Mountainbiker

Post by vadepo »

Colton wrote:Dit was een pracht toer ... de afwezigen hadden ongelijk. =D>
Om 8h30 vertrokken voor de 48km en geen druppel regen gezien. :-D
Modder in overvloed natuurlijk , maar overal kunnen blijven rijden. :wink:
De laatste 2 weken al anders meegemaakt. :cry:
Ook 2 echte bevoorradingen met voor elk wat wils.
De bepijling was perfect en de afspuitlijn ook.
Aan de organisatie : keep up the good work.
Jullie hebben de laatste jaren niet echt veel geluk met het weer , maar jullie tochten zijn super. =D>

Compleet mee eens.
Het was de max. Proficiat voor deze bijna perfecte organisatie.
"bijna" omdat het spijtig was dat op een stuk van het parcour ook een wandeltocht was. Wij hebben een paar keer moeten stoppen omdat sommige wandelaars het zo nodig vonden niet eens aan de kant te gaan toen we afkwamen, zeker bij die gevaarlijke afdaling. Gelukkig is niet iedereen op deze wereld zo irritant :)

Voor de rest was het enorm aangenaam om op wapenstilstand zo'n mooi ritje te rijden =P~ :wink:
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Deze morgen aangezet met de S-bikers voor de 50km. Met de overvloedige regen van vorige nacht en deze morgen wisten we dat het ploeteren ging worden. We leven nu eenmaal in belgië, so get used to den drash, modder en veel water :). Bepijling was ok. Op de oversteken aan de steenweg stonden ook seingevers =D> . Via zandbergen gingen we langs de dender naar Pollare met de gekende hellingen: roost en de puitenkash om zo naar de eerste bevoorading te rijden(die in orde was) Nadien staken we de dender over om zo terug de steenweg Ninove-Voorde over te steken. Grote plassen ontwijken was er niet meer bij en de schoentjes waren al goed nat. Bij momenten moeten opboksen tegen harde rukwinden (beaufort 10 :^o ) Via een de veldbaantjes reden we naar de steengroeve nabij Ninove. Afdalingen met spoorvorming en veel modder, het was genieten geblazen. Na een zwaar stuk in de omstreken van Woubrechtegem? reden we een oude voetbalplein over om daar in de kantine de 2de bevoorading te verorberen. Snel terug op de fiets want met de harde wind, kregen we het snel koud. Groot was mijn verbazing toen we in Sint antelinks de Berg Ten Bever afreden en ik zag dat deze werd geasfalteerd. Waarom was dit in godsnaam nodig? Nadien nog een stukske Blose route in omgekeerde richting en rond 12 u waren we terug bij de start. Bikewash was in orde =D> .
duff
Mountainbiker

Post by duff »

Bvdb wrote:
duff wrote:wij vertrekken rond 7u45 van aan S-bikes te Idegem en zullen rond 8u30 ginder in aspelare vertrekken.

volgende gingen mee gaan normaal:

S-Biker Sven
S-Biker marre
S-Biker Poeky
S-Biker Gert
S-Biker Duff
Bart
Derailleurken
Kurtvd

en hopelijk nog een paar he
Yo mannen,hopelijk nie te lang gewacht op mij deze morgen. :oops:
Na deze nacht al een paar keer in de "storm" te hebben gezeten zat mijn goesting deze morgen wa in mijn schoenen toen het ook nog eens goe begon te gieten als ik wou vertrekken.
Ondertussen toch al dik beklaagd da'k nie vertokken ben ](*,)
't zal voor een van de volgende zijn.
hey, nee nee we zijn rond 7u55 vertrokken met 3 man :)

ikke, marnik en de gert. ook eerst nog in twijfel gestaan met het slechte weer maar eigenlijk onderweg goed weer gehad. Soms serieuze windbuikes maar daar is het bij gebleven.
Goe afgezien maar mij goe gehad ze :).

Was ferm tochtje en goeje organisatie!
kan het niet beter verwoorden gelijk derailleurken :). Nadien nog naar huis met de fiets en dan nog een grondige poetsbeurt gegeven.

op naar zaterdag !
GLIDE
Mountainbiker

Post by GLIDE »

Bedankt aan alle deelnemers en tot volgend jaar .... met hopelijk betere weersomstandigheden !!!!

Reacties en opmerkingen zijn steeds welkom om onze organisatie nog te optimaliseren.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

de meerbeekse bikers waren er ook
we gingen es kalm rijden vandaag maar wij hebben een kaoetsjoe karakter
de moddertocht is weereens ontaard in een geweldig gevlam
onze excuses aan al wie we bijna omver gereden hebben(dat waren de doven die onze bel niet hoorden )
ondanks het slechte weer was het parcours schitterend,de bepijling fantatstisch
hier kunnen veel grotere organisaties nog wat van leren
tot volgend jaar
Magi
Mountainbiker
Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Post by Magi »

mijne maat, den LPG en ik, beamen al het positieve dat hier reeds gezegd werd over deze toertocht,
organisatie was en is dik in orde, mijne maat bedankt ook nog eens de mensen aan de bevoorradingen voor hun steun, verbaal en in de vorm van een vuilzakse, hij is er goed mee thuisgeraakt,
zou zeggen, bedankt voor het geleverde werk en tot de volgende :)
vadepo
Mountainbiker

Post by vadepo »

GLIDE wrote:Bedankt aan alle deelnemers en tot volgend jaar .... met hopelijk betere weersomstandigheden !!!!

Reacties en opmerkingen zijn steeds welkom om onze organisatie nog te optimaliseren.
Kan je nog beter??? :lol: Ik vind dit al de max :)
navidad
Mountainbiker

Post by navidad »

DERAILLEURKE wrote:Groot was mijn verbazing toen we in Sint antelinks de Berg Ten Bever afreden en ik zag dat deze werd geasfalteerd. Waarom was dit in godsnaam nodig?
En niet alleen daar: zelfs Hollebeke in Woubrechtegem kreeg een laag asfalt. 14 dagen geleden was dat nog een mooie bonkige mountainbike-kassei. :( Als ze nu ook nog even de Diepe Straten willen doen graag.

't Is spijtig dat het net die ene nacht zo'n water moest gieten, want 't is een mooi parcours! En een organisatie die zowat de perfectie heeft bereikt. Proficiat mannen!
snellen eddy
Mountainbiker

Post by snellen eddy »

Kan al het positieve alleen maar beamen. Was dik in orde =D> =D> Nog 1 vraagske, waar vinden we de fotos terug??
Post Reply