Iedereen zal wel eens schrijffouten maken...
Maar een beetje moeite doen om in begrijpelijke taal te schrijven is toch wel het minste...
Welkom trouwens
mijn eerste keren met de mountainenbike
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- MoonlandMenace
- Mountainbiker
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
laten we anders met zijn allen de les nederlands met de mtb binnentreden
niks van aantrekken van die schrijf en spel fouten,zolang ge maar met de mtb overweg kunt (schrijf zelf ook met veel fouteten, ni iedereen heeft aso gedaan en aan de unief verder gestudeerd
)
niks van aantrekken van die schrijf en spel fouten,zolang ge maar met de mtb overweg kunt (schrijf zelf ook met veel fouteten, ni iedereen heeft aso gedaan en aan de unief verder gestudeerd
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
dat is waar en we zijn hier niet op het forum om op elkaar te vitten en elkander op elkaars schrijffouten aan te spreken épt3r wrote:Zich verstaanbaar uitdrukken heeft niets te maken met hoger onderwijs, het is eerder een kwestie van respect tegenover anderen.
Welkom op het forum.
Re: mijn eerste keren met de mountainenbike
ik heb in het begin toen ik begon te rijden ook veel last gehad, maar alle begin is moeilijk.metallica wrote:ik heb verleden ne mountainen bike gekocht aan mijn schoonbroer enben er heel content van al twee maal meegereden met twee personen twee keer 60KM voor iemand die nooit op ne fiets zit vond ik dat wel een beetje veel ze maja vandaag alleen 40km gedaan op mijn eigen tempo en heb zonder pijn thuisgekomen en heel voldaan
K'heb het nu al goed onder de knie!
dus blijven doordoen zou ik zeggen!