Regen ? 't Zijn tot nu toe nog druppels.....MaC'Red Racer wrote:dus zelfs met de regen die nu aan het vallen is kunnen we overal door rijden zonder probs ????
MaC'Red
11/11/08 Aspelare
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
He de laagvlieger, nu gaan we elkaar eens in betere omstandigheden tegenkomen zekers, wij vertrekken morgen rond 8u 30 aan de start met een groepje mc/ s-bikers, hopelijk ligt er wat modderlaagvlieger wrote:Iemand laatste update van parkours,
Aangezien de mannen schors leggen zal het nog redelijk te doen zijn zekers.
De michelin mud toch gestoken voor de zekerheid
tot meirn in den trot é boys
-
DERAILLEURKE
- Mountainbiker
Post by DERAILLEURKE »
amai tis ier nog goe aant gieten. Zonet de buienrader is gecheckt en normaal tegen 9u droog weer. sebiet fieske in den otto en we zijn weg
- goldfinger
- Mountainbiker
Post by goldfinger »
Mietje!MaC'Red Racer wrote:Kon belde deze morgen en het was ook goe aan het gieten, k'heb me dan nog maar es goed gelegd in mijne tram en voort geslapen.
MaC'Red
Yo mannen,hopelijk nie te lang gewacht op mij deze morgen.duff wrote:wij vertrekken rond 7u45 van aan S-bikes te Idegem en zullen rond 8u30 ginder in aspelare vertrekken.
volgende gingen mee gaan normaal:
S-Biker Sven
S-Biker marre
S-Biker Poeky
S-Biker Gert
S-Biker Duff
Bart
Derailleurken
Kurtvd
en hopelijk nog een paar he
Na deze nacht al een paar keer in de "storm" te hebben gezeten zat mijn goesting deze morgen wa in mijn schoenen toen het ook nog eens goe begon te gieten als ik wou vertrekken.
Ondertussen toch al dik beklaagd da'k nie vertokken ben
't zal voor een van de volgende zijn.