11/11/08 WERVIK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Superfan wrote:Normaal gezien zal ik daar ook ne keer van de partij zijn.
Maar 't weer zal toch een beetje moeten meezitten, want hetgeen ze uitgeven lijkt niet zo denderend. :evil:

Kleine Plateau en Furiouseke, wanneer vertrekken we, en voor welke afstand......:bounce: :bounce: We gaan ons niet laten kennen hè...
Tzal de Fast alleen zijn,Furious ziet nie zitten,ikke wel,
tis hier nu ferm aan het regenen maar da kan de pret nie bederven;

tot straks,de Fast :-D :-D :-D :-D :-D
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

bummer :( deze moeten skippen wegens plots slecht familiaal nieuws gisteravond...
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

prachtige toer met alles derop en deraan.Doe zo verder =D> =D> =D> .Ik heb er zelf ene tegengekomen die me inhaalde aan 40 per uur.Ik riep acher hem en vroeg waarom hij gehaast was.Hij zij "ik heb dat gele zakske naar binnen gespeeld"ik dacht dat het eetbare gel was!!!Zijn keel had helemaal warm en zijn adem rook heel fris.Nog nooit zo gelachen :-D
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Sorry,maar toen het deze morgen nog aan het gieten was hebben we de handdoek in de ring gegooid.
Jammer voor de organisatie en natuurlijk jammer voor ons toen het weer begon op te klaren.
Tzal nu terug 2 weken niks worden :(
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Niet te geloven zoveel geregend en alles perfect berijdbaar. We hebben de 52 gedaan maar achteraf spijt dat de 70 ook zeker berijdbaar was.
Een dikke proficiat aan de organisatie. =D> =D> =D>
Ik heb mijn ogen uit gekeken een tocht voor 2 Euro en bevoorradingen in buffetvorm +tombola+pistolet+cake+....
Den aprés was ook met bediening en aan democratiche prijzen. Hoe doen ze het #-o #-o
leffe
Mountainbiker

Post by leffe »

vanmorgen nog getwijfeld of we gingen aanzetten na al die regen deze nacht maar toch aangezet voor de 52km, mooi nieuw parcoer in franfrijk prima bepijling, ongelooflijke bevoorrading, alles goed bereidbaar gezellige apres.....enz 10 op 10 tot volgend jaar
Vesper
Mountainbiker

Post by Vesper »

Inderdaad prachtige toer! Niet één keer een strook gezien die niet berijdbaar was op de 52km. Perfecte bepijling en een zalig afgewisseld parcours! Een dikke pluim voor de organisatie dus! Leuke après ook, met lekker frisse leffe en vlotte aangename bediening.
Tot volgend jaar!
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Dit was een rit die ik niet vlug zal vergeten, niet vanwege de bijna epische omstandigheden (harde wind, paar plensbuien en een pak modder; maar meer vanwege die epische buffetten op de bevoorrading. Dat had meer weg van een breugeliaanse maaltijd :P :P Nog nooit megemaakt. Van peperkoek tot dognuts in verschillende smaken, chocolade, allerhande koeken, fruit, gefrituurde snacks :drunk: allerhande sportdranken, soep koffie eventueel met een druppel. Ongeëvenaard !!
En de rit? Die was helemaal af. de 52 km waren overal berijdbaar, af en toe was het wel goed stoempen, vanwege soms wel glibberig en vanwege de harde wind. mooie kasseistroken waren ook best te smaken.
Ik moest enkel mijn broer telkens van die buffetten wegslepen, die vreetzak was zich telkens aan het volproppen #-o Maar het was hem gegund, hij begint terug beter te rijden :-)
Hoedje af voor de raketmannen met deze érg, érg goede organisatie. Spijtig van het weer want zoiets verdient beter. Ik heb me niettemin erg goed geamuseerd.
=D> =D> =D> =D>
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

als enige grysperre hier de honeurs komen waarnemen de andere reden in zwevezele. Het moest er eens van komen en nu is het dus gelukt. Vannacht hoorde ik de regen en de wind tegen ons raam beuken en ik wist dus dat het een stoempdag zou worden. Gegaan voor de 75 en er geen moment spijt van gehad. Toen ik aan de bevoorradingen kwam dacht ik dat ik verkeerd zat en aan het aanschuiven was aan het dessertbuffet van een trouw, niet te doen =D> =D> =D> =D> Een keer plat op mn rug gegaan. Ik wilde in de laatste lus van 75 het grachtje al fietsend nemen en eindigde met mijn rug in het water. Gelukkig hed ik mn airbag op mn rug en heb ik geen schade opgelopen enkel een duek in mn imago :drunk: . offroad en de beukende wind deed zn werk want op het einde was de meeste jus er uit. Nog blij met een gemiddelde van 20.1, meer zat er vandaag niet in. Bedankt raketmannen hopelijk volgend jaar wat droger #-o =D> =D> =D> =D> =D> =D>
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

tot onze grote verbazing lag alles er zeer goed berijdbaar bij en ze hebben geen stukken uitgelaten het was gewoon vlammen en aan de organisatie een dikke =D> proficiat =D> er zat zelfs een mooie afdaaling in chapeau want dat is niet echt een mountainbike streek maar parcour tog mooi =D>
Post Reply