Weet je wat nog erger is en dat heb ik gisteren met eigen ogen gezien: renners die zogezegd tot 2 minuten voor de start losrijden om "achteraan op het gemak" aan te sluiten en bij het startschot naast de dranghekken van start gaan en dus meezijn met de kopmannen. Heb mensen van bond nog poging zien doen hun nummers te noteren, maar tevergeefs.robin wrote:wat er mij wel opviel voor de start,dat er renners wachten tot 10min voor de start en dan over de afsluiting kruipen,zodanig dat ze op rij 3-4 staan om te vertrekken,( en dat zijn nog meestal renners die eens spontaan meedoen),voor de renners die veel meedoen,en soms 45min moeten wachten in de box om een goe plaatsje te hebben,is dit toch een spijtige zaak,
anders goeie organisatie,mooie wedstrijd,alleen mogen ze bete controleren
greets
Ik doe al een paar jaar mee aan strandraces, maar ben nog aan het revalideren van een sleutelbeenbreuk en sta nu aan de kant wat kiekjes te nemen. Dan zie je zo'n stoten...
Echt unfair...ik sta ook altijd een tijdje op voorhand "kou" te krijgen in de startbox, maar gelukkig heb ik geen weet van zo'n dingen gehad in het verleden, aangezien je daar niet op let als het startschot afgaat.
Denk dat de organisatoren daar ook iets moeten aan doen, anders gaat niemand meer in de startbox plaatsnemen (alhoewel in andere strandraces minder makkelijk is, maar in Bredene door "platte" start wel...en dus geen "loopstart", zoals in meeste van de strandraces van het criterium).