bikepartners regio turnhout
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
16/11 tt turnhout, zoek daar te vertrekken.
zin om me gezelschap te houden, laat n pb
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
awel zondag beloofd het goed te worden volgens het kmiSjoerie wrote:Als het weer het toe laat rij ik mss wel meedevil biker wrote:16/11 tt turnhout, zoek daar te vertrekken.
-
Lisa_Superwoman
- Mountainbiker
Post by Lisa_Superwoman »
Hoi!
Ik ben 17 jaar en ongeveer 1.5 jaar bezig met mountainbiken en zoek ook een bikepartner uit regio Turnhout (woon zelf in Beerse). Ik zag al die reacties hier staan maar ze zijn toch alweer een jaar oud dus wie dat het zou zien zitten om samen enkele ritjes te maken laat hier maar weten
Doeii!
Lisa
Ik ben 17 jaar en ongeveer 1.5 jaar bezig met mountainbiken en zoek ook een bikepartner uit regio Turnhout (woon zelf in Beerse). Ik zag al die reacties hier staan maar ze zijn toch alweer een jaar oud dus wie dat het zou zien zitten om samen enkele ritjes te maken laat hier maar weten
Doeii!
Lisa
-
Lisa_Superwoman
- Mountainbiker
Jaaaamalmedy wrote:Ben zelf van turnhout en rij regelmatig wel eens in beerse kunne wel eens gaan rijden
Ik ga morge me mijn papa den tt in retie doen, komt gij dare ok?
en hoe oud bent ge eigenlijk?
Doeii!
Lisa
-
Lisa_Superwoman
- Mountainbiker
En wa is +- u gemiddelde snelheid? want ask u nie kan bijhouden rij ik nog alleen hemalmedy wrote:Aan de andere kant van de chiro over de beek daar is het ook mooi . ben 27 rij ook meestal met men vader . wist niet dat er een tocht was weet nog niet nogal drukke periode . ben net ook terug van kasterlee daar lag het ook mooi bij .
naar retie bol ik ook.Lisa_Superwoman wrote:Jaaaamalmedy wrote:Ben zelf van turnhout en rij regelmatig wel eens in beerse kunne wel eens gaan rijdenik ben net terug van een toerke in de lilse bergen en ik heb een paradijs ontdekt
ik snap niet waarom ze het niet gebruiken in de bloso toeren want die lopen er gewoon langs! Enfin kheb zelf dus maar een toerke in elkaar geknutseld en kvind het heeeerlijk, er zit zelfs een klein jumpeke in
![]()
Ik ga morge me mijn papa den tt in retie doen, komt gij dare ok?
en hoe oud bent ge eigenlijk?![]()
Doeii!
Lisa
en ik ben van uwe leeftijd.