Waarom wordt deze categorie niet opgesplitst?fantaman wrote:De XC hardtail klasse is vol,je kan je Xc hardtail niet meer insturen
Hardtail (met geveerde vork) en Rigid (met vaste vork)
Anders is het als appelen met peren vergelijken. IMO.
Je hebt gelijk. Nu is het een beetje oneerlijk tegenover de 1000 anderen waar echt nog pareltjes van fietsen tussen staan. Nu hebben enkel de 20 snelsten een kans.manitou. wrote:ik vind het zever van een beperking van het aantal fietsen in te stellen
er zitten zoveel mensen hier op het forum en dan max 20 bike's per catogorie ,dat is niet kunnen
die 1000 ander hebben anders ook al 10 dagen de kans gehaddaelman wrote:Je hebt gelijk. Nu is het een beetje oneerlijk tegenover de 1000 anderen waar echt nog pareltjes van fietsen tussen staan. Nu hebben enkel de 20 snelsten een kans.manitou. wrote:ik vind het zever van een beperking van het aantal fietsen in te stellen
er zitten zoveel mensen hier op het forum en dan max 20 bike's per catogorie ,dat is niet kunnen![]()
Dan mag je van mijn part mijn fiets hier al wegdoen.
Groetjes
geef toe dat er écht wel wat mooiers rondzwerft op dit forum dan rode s-worksen hé.G-m@n. wrote:die 1000 ander hebben anders ook al 10 dagen de kans gehaddaelman wrote:Je hebt gelijk. Nu is het een beetje oneerlijk tegenover de 1000 anderen waar echt nog pareltjes van fietsen tussen staan. Nu hebben enkel de 20 snelsten een kans.manitou. wrote:ik vind het zever van een beperking van het aantal fietsen in te stellen
er zitten zoveel mensen hier op het forum en dan max 20 bike's per catogorie ,dat is niet kunnen![]()
Groetjes
en u fiets weg is idd plaats voor een ander pareltje![]()
zagers........
zeker, zeg ik ook niet hédaelman wrote:geef toe dat er écht wel wat mooiers rondzwerft op dit forum dan rode s-worksen hé.G-m@n. wrote:die 1000 ander hebben anders ook al 10 dagen de kans gehaddaelman wrote: Je hebt gelijk. Nu is het een beetje oneerlijk tegenover de 1000 anderen waar echt nog pareltjes van fietsen tussen staan. Nu hebben enkel de 20 snelsten een kans.![]()
Groetjes
zagers........
Post by ghost rider »
eig is de limiet van de 20 stuks niet eerlijk ja . gwoon iedereen tot den 20ste zou eerlijker zijn maarja...daelman wrote:geef toe dat er écht wel wat mooiers rondzwerft op dit forum dan rode s-worksen hé.G-m@n. wrote:die 1000 ander hebben anders ook al 10 dagen de kans gehaddaelman wrote: Je hebt gelijk. Nu is het een beetje oneerlijk tegenover de 1000 anderen waar echt nog pareltjes van fietsen tussen staan. Nu hebben enkel de 20 snelsten een kans.![]()
Groetjes
zagers........