14/11/2008 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
casper
Mountainbiker

Post by casper »

katrien20 wrote:
jägermeister wrote:Voor mij, mijn eerste rit in het donker.
Veel succes!!!!
Het tofste is altijd meerijden in een groepje! Alleen is maar alleen he.
Zorg alleszins voor een degelijke verlichting, een fluojasje én een degelijk fietslot!!!!!!

Het uitpijlen is begonnen door onze Lichterveldenaere.
=D>
Ze geven een droge vrijdag mee! :bounce: :bounce: :bounce:

Tot vrijdag!

Hij zal goe 'uitgewaaid' zijn vanavond #-o
Is hier al een serieus weerke :roll:

Gr,
Casper :-D
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Bulls69 wrote:Tot zover de wetgeving..
Oeioeioei, dat noem ik serieus op uw plek gezet worden... #-o #-o #-o Misschien is dienen boek van mij aan vernieuwing toe. :roll: :roll: :roll:

Toch bedankt voor de correctie(s).
Bulls69 wrote:*gele reflectors in de pedalen
*geel of oranje reflectors in de wielen of een witte doorlopende reflecterende band op de band
Hiermee zullen er toch veel onoverkomelijke problemen hebben vrees ik...
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Gigi (Tetters Torhout) wrote::-k 8) zouden we ne keer nie zonder licht door de spookwegel rijden... :roll: #-o 8)
mijn lichtjes zijn amper voldoende om de voorkant van mijn wiel te zien. en da gaat ook. ik kijk gewoon naar de kleur van de ondergrond om te weten waar ik moet rijden: grijs is gras, zwart is het pad, meestal toch.
In de spookwegel reed iedereen links, en heb ik gekozen voor de rechterzijde. slechts 1 keer ne boom tegengekomen #-o .
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Moustache wrote: Oeioeioei, dat noem ik serieus op uw plek gezet worden... #-o #-o #-o Misschien is dienen boek van mij aan vernieuwing toe. :roll: :roll: :roll:
Toch bedankt voor de correctie(s).
Was niet kwaad bedoeld hé :wink:

Iemand info over hoe het parcour erbij ligt met de afgelopen regen van de laatste dagen? Vorig jaar was het modder glijden a volenté wat soms voor hilarische toestanden zorgde :^o
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Kilometers fluolint is al te bespeuren in Torhout..........wapper, wapper... :wink:
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

katrien20 wrote:
Veel succes!!!!
Zorg alleszins voor een degelijke verlichting, een fluojasje én een degelijk fietslot!!!!!!

Het uitpijlen is begonnen door onze Lichterveldenaere. =D>

Tot vrijdag!
Op een nachttocht is dit geen overbodige luxe want er worden dus wel degelijk fietsen gestolen!
Ik kan er van meespreken, vorig jaar was ik zelf het slachthoffer. :cry:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Zo, dag 1 van de bepijling is afgelopen.
Samen met mede-TOF'er Ronny de hele dag op pad geweest om overal onze pijlen en fluolinten te gaan uithangen. Redelijk wat wind, zijn we niet verbrand van de zon, dan toch van de wind. Ik gloei nog als een kachel.

Enkele keren op de pijlen van de TT Zwevezele van morgen gebotst. We hebben geprobeerd om zo weinig mogelijk verwarring te zaaien en bij sommige stroken gewacht met pijlen. Voor Zwevezele de gele pijlen en rood-witte linten volgen. Onze pijlen zijn wit-oranje en de linten zijn geel.

@Bulls 69 : De stroken die we vandaag deden, behoren allemaal tot het tweede gedeelte van de nachttocht (inclusief de lus voor de grootste afstand). Het parcours was hier overal nog zeer goed te doen. Enkele plassen uiteraard en her en der een zachter plekje. De Spookwegel hebben we door de TT van Zwevezele niet bekeken. Dit kunnen we toch maar serieus inschatten na de regenval van vannacht en de passage van Zwevezele morgen.

Tijdens het uitpijlen nog wat wegenwerken uitgevoerd in Lichtervelde (putten weggewerkt). Een van de nieuwe stukken voor de nachttocht (volgens mij nog nooit bereden) hebben we zelfs nog wat kunnen verlengen. 't Heeft ons een klein uur gekost, maar het resultaat van de bijkomende 50m mag gezien worden. :-D
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Scale wrote:Kilometers fluolint is al te bespeuren in Torhout..........wapper, wapper... :wink:
En we vonden nadien dan nog dat we er te weinig gehangen hebben :wink:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

cowboy peter wrote:In de spookwegel reed iedereen links, en heb ik gekozen voor de rechterzijde. slechts 1 keer ne boom tegengekomen #-o .
nochtans, aan de rechterkant van de spookwegel zijt ge eerder geneigd de beek tegen te komen :wink:
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

katrien20 wrote:
Veel succes!!!!

Het uitpijlen is begonnen door onze Lichterveldenaere. =D>

Tot vrijdag!

Is een ledverlichting vooraan en achteraan voldoende? Heb ook nog een licht voor op mijn hoofd of helm. ](*,) ](*,)
Post Reply