Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

get well soon, Gun 666, vandaag nhoop binnenbandjes gekocht :-D grtz
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Boys zondag kan ik niet gaan biken ... #-o :-?

Is er iemand die zaterdag zin heeft TT Lokeren te gaan rijden ?? Andere voorstellen zijn ook welkom, als ik maar op m'n bike kan zitten en liefst in company :-) [-o<
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

flaming_jakke wrote:Boys zondag kan ik niet gaan biken ... #-o :-?

Is er iemand die zaterdag zin heeft TT Lokeren te gaan rijden ?? Andere voorstellen zijn ook welkom, als ik maar op m'n bike kan zitten en liefst in company :-) [-o<
Hey maatje, ik ben normaal gezien van de partij :bounce: :bounce:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Yow morgen gaan rijden in Aspelare zo om 08.30 starten, laat iets weten wie er graag meegaat hé
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Hallo mannen, is hier maar kalm bij de "dendermondse bikers" #-o
Allemaal aan de winterslaap begonnen ofzo --)) :wink: :bounce: Is er vorig weekend iemand gaan rijden ? Ben met jakke, Glen en Kris naar Lokeren geweest vorige zaterdag, kort ritje met behoorlijk veel verhard in het parcours.
Al iemand plannen voor komend weekend ?
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Den deze heeft van het weekend niet gereden zelle de koorts heeft nog een ganse week aangehouden pas vrijdag bij de dokter geweest ( zware bronchittis ) zaterdag nog een ganse dag in mijn bed gelegen .
Is nu wel wa beter maar nog lang ni over en voel me goe verzwakt .

Dus voor dit weekend weet ik het ook nog niet :cry:
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Yow bike- mates, vorig weekend geen fietske gezien :-? , wandelen in de ardennen is ook leuk :^o ! Deze week geen extra training ook :( . Nu zondag is er een mooi tochtje in Roosdaal, reeds enkele keren gereden,klein beetje bergop ook, Op de 50 km. zijn er 600 hoogtemeters #-o . Kga vaneigens weer met het fietske naar " den depart", langs de dijk kom je vanzelf in Roosdaal. Dus wie zin heeft, verzamelen aan de sluis van Denderbelle - Mespelare, tegen half acht of zo? Wie nog? Rustig warm rijden tot ginds en na "den arrivee" direkt naar huis. en hopen op regen hé, :-D
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

Gun*666 wrote:Den deze heeft van het weekend niet gereden zelle de koorts heeft nog een ganse week aangehouden pas vrijdag bij de dokter geweest ( zware bronchittis ) zaterdag nog een ganse dag in mijn bed gelegen .
Is nu wel wa beter maar nog lang ni over en voel me goe verzwakt .

Dus voor dit weekend weet ik het ook nog niet :cry:
²
eindelijk marcheert mijn elleboog weer genoeg om te kunnen fietsen en nu lig ik al een klein week 'strike' met een zware valling, verstopte neus en pijn op de luchtwegen #-o
Marc_MTB
Mountainbiker

stephan aerts classic kalmthout

Post by Marc_MTB »

zondag 16 november 2008 gaan wij naar kalmthout iemand van d endermonde zin om mee te gaan wij zijn met 4 personen.tof parcour,bij bevoorading soep,bij aankomst westmalle van het vat,en jeneverbar.vertrek rond 8.30
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

ik denk da ik morgen de bloso van bornem , of die van waasmunster ga doen , in de namiddag rond 2 a 3 uur vertrekken, mede bikers die tijd hebben? , gemiddelde tussen 20 en 25 , nie hard , constant soepel tempo
Post Reply