Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- bonie+kevin
- Mountainbiker
Post by bonie+kevin »
merci.
kben ook al 2 maand aan het trainen en dit was nu ne eerste goeie test voor de hel van kasterlee...
ik was hier dus 27ste van de 47 heb ik juist gezien. aangezien ik de voorlaatste ronde nog rond de 16de plaats hing kom het wel beter maarja... das het leergeld dat ik moet betalen he.
jong en onervaren
kben ook al 2 maand aan het trainen en dit was nu ne eerste goeie test voor de hel van kasterlee...
ik was hier dus 27ste van de 47 heb ik juist gezien. aangezien ik de voorlaatste ronde nog rond de 16de plaats hing kom het wel beter maarja... das het leergeld dat ik moet betalen he.
jong en onervaren
- J.E.
- Mountainbiker
bonie+kevin wrote:merci.
jong en onervaren