Zalig weerke om te fietsen vandaag (al mocht er iets minder wind zijn...)
+- 40 km gedaan, oa de bunkerroute!
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik was niet gestopt met biken, maar gewoon moe van 't schrijven:JorisErmens wrote:aha den Neobiker is back, long time no see....
vandaag 30 of 40 km in het bos van blabla of terril blabla.....ondertussen zit ik aan 6500 km sinds maart (3 paar remmen naar de botten, een achterband (zit nu voor op een van de twee fiets, daar kan het nog een paar 1000 km dienen).
- J.E.
- Mountainbiker
Neobiker, spookvanhetbos wrote:Ik was niet gestopt met biken, maar gewoon moe van 't schrijven:JorisErmens wrote:aha den Neobiker is back, long time no see....
vandaag 30 of 40 km in het bos van blabla of terril blabla.....ondertussen zit ik aan 6500 km sinds maart (3 paar remmen naar de botten, een achterband (zit nu voor op een van de twee fiets, daar kan het nog een paar 1000 km dienen).
Ik heb er tot nu toe 5229... begonnen op 26/04/2008
vandaag losgereden, 110 cadans gem. 32km alles op stoom gezet voor morgen hé
Vanmorgen de lange bloso-route in Genk gereden (42 km) + we hebben er een terril bijgepakt.
Het parcours lag er erg zwaar bij. Er waren heel wat stroken waar zwemvliezen of laarzen niet misstaan hadden.
We kwamen nat en supervettig terug, maar in de modder spelen kan toch plezant zijn. Eens je nat en vettig bent neem je het niet meer zo nauw en knal je overal midden doorheen in de plaats van eromheen. Zalig!
Het parcours lag er erg zwaar bij. Er waren heel wat stroken waar zwemvliezen of laarzen niet misstaan hadden.
We kwamen nat en supervettig terug, maar in de modder spelen kan toch plezant zijn. Eens je nat en vettig bent neem je het niet meer zo nauw en knal je overal midden doorheen in de plaats van eromheen. Zalig!
- bonie+kevin
- Mountainbiker
Post by bonie+kevin »
gisteren de off-road run-bike-run in reusel gaan doen.
15km-60km-7.5km op 4u24 minuten.
montainbike: 22.1 gemiddeld. De laatste ronde nog moeten overgeven en zo nog 12 plaatsen verloren
de eerste 15km gelopen op 1uur en 2 minuten
het had beter gekund maar ik ben niet gegaan voor een goede uitslag.
15km-60km-7.5km op 4u24 minuten.
montainbike: 22.1 gemiddeld. De laatste ronde nog moeten overgeven en zo nog 12 plaatsen verloren
de eerste 15km gelopen op 1uur en 2 minuten
het had beter gekund maar ik ben niet gegaan voor een goede uitslag.