mijn eerste keren met de mountainenbike

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
metallica
Mountainbiker

mijn eerste keren met de mountainenbike

Post by metallica »

ik heb verleden ne mountainen bike gekocht aan mijn schoonbroer enben er heel content van al twee maal meegereden met twee personen twee keer 60KM voor iemand die nooit op ne fiets zit vond ik dat wel een beetje veel ze maja vandaag alleen 40km gedaan op mijn eigen tempo en heb zonder pijn thuisgekomen en heel voldaan
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Een eerste keer naar de les nederlands gaan zou niet slecht zijn.
MansonGT
Mountainbiker

Post by MansonGT »

yay!!! =D>
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Hemd wrote:Een eerste keer naar de les nederlands gaan zou niet slecht zijn.
:lol: :lol: :lol:
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

.:bert:. wrote:
=D> =D> =D>
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Bwah, niks van aan trekken, als de velo het goed doet en je je goed voelt, dat is het voornaamste (ik ben ook nooit naar de Nederlandse les moeten gaan)....als het maar leesbaar en begrijpelijk is...
spuiterke
Mountainbiker

Post by spuiterke »

van den eerste keer iemand afbreken op zn taal [-X laat die mens zijn verhaal doen. zo jaag je direct iemand van het forum. misschien kunnen wij nog iets van hem leren en omgekeerd ook. aan metallica zou ik willen zeggen: niet te zwaar starten. mtb is zwaarder dan je denkt en hangt af van het parcours. zoek eerst je eigen tempo en bouw dan verder op. van den eerste keer mannen proberen volgen wreekt zich na enkele ritten. :wink:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Waarom zou ik de moeite doen om iemand te helpen die nog niet eens de moeite doet om zich verstaanbaar te maken aan zijn medemens ?
Ik heb de zin 5 maal moeten lezen totdat ik doorhad wat de jongen nu wilde vertellen. Blijkbaar de tendens van vandaag.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

BASSMAN wrote:
.:bert:. wrote:
=D> =D> =D>
Bassman, zo foutloos schrijf jij anders ook niet, je kan misschien meegaan.... :wink:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

btw. Ik maak ongetwijfeld ook schrijffouten...maar gewoon iets of wat leesbare zinnen zou toch fijn zijn.
Welkom op het forum in ieder geval. Niet slecht bedoeld, ik wil u hier niet weghouden.
Post Reply