Winter en regen zijn geen excuus om er een banerit van te maken wat hier heel duidelijk was.
Volgend jaar kom ik dus zeker terug , met stip.
Post by champ 08-09 »
Post by trekske8500 »
uncle sam wrote:Twas in orde![]()
Buiten die ene wandelstrook (op de 70km) was alles te doen !
als je goei benen hebt mag de afstand wat langer zijnclubje wrote:de 30 km bleek 39 te zijn, waren de andere afstanden ook zo fout?
Wel niet leuk als je rijdt met onervaren mensen die denken dat ze op 28 km nog maar 2 km te rijden hebben...gelieve daar de volgende keer op te letten. Ook vond ik de 1e bevoorrading niet echt top...
ik wil niet overkomen als een irritant ventje, als er een forum is om positieve/negatieve kritiek te geven, dan moet dit kunnen...
wat niet wegneemt dat ik het parcour super vond (nog altijd het belangrijkste)
wat een opmerkingunitas wrote:als je goei benen hebt mag de afstand wat langer zijnclubje wrote:de 30 km bleek 39 te zijn, waren de andere afstanden ook zo fout?
Wel niet leuk als je rijdt met onervaren mensen die denken dat ze op 28 km nog maar 2 km te rijden hebben...gelieve daar de volgende keer op te letten. Ook vond ik de 1e bevoorrading niet echt top...
ik wil niet overkomen als een irritant ventje, als er een forum is om positieve/negatieve kritiek te geven, dan moet dit kunnen...
wat niet wegneemt dat ik het parcour super vond (nog altijd het belangrijkste)