mijn eerste keren met de mountainenbike
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
mijn eerste keren met de mountainenbike
ik heb verleden ne mountainen bike gekocht aan mijn schoonbroer enben er heel content van al twee maal meegereden met twee personen twee keer 60KM voor iemand die nooit op ne fiets zit vond ik dat wel een beetje veel ze maja vandaag alleen 40km gedaan op mijn eigen tempo en heb zonder pijn thuisgekomen en heel voldaan
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Bwah, niks van aan trekken, als de velo het goed doet en je je goed voelt, dat is het voornaamste (ik ben ook nooit naar de Nederlandse les moeten gaan)....als het maar leesbaar en begrijpelijk is...
van den eerste keer iemand afbreken op zn taal
laat die mens zijn verhaal doen. zo jaag je direct iemand van het forum. misschien kunnen wij nog iets van hem leren en omgekeerd ook. aan metallica zou ik willen zeggen: niet te zwaar starten. mtb is zwaarder dan je denkt en hangt af van het parcours. zoek eerst je eigen tempo en bouw dan verder op. van den eerste keer mannen proberen volgen wreekt zich na enkele ritten.