geef me uwe mail, den track staat gereed....Bolleke wrote:Hallo Bikers ,die van de modder houden![]()
Iemand ne trackx van de 62 km?
09-11-08 Dworp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Stijnie
- Mountainbiker
mannen van dworp
alles echt dik inorde zenne...parcour super en lekker crossen man
.Kheb er van genoten...Bevoorradingen super w-cup amai dikke reclam en hun klodden waren nog goe ook. Bepijling perfect voor mij!
Enige minpunt was het vele geklungel van vele bikers
, wa een gesukkel jongens. Nochthans was alles berijdbaar behalve enkele strookjes...Is gene kritiek naar die mensen toe mij ni verkeerd begrijpen. Kheb respect voor iedere biker, ma nen tip is in zulke omstandigheden modderbanden, bandendruk minder, fiets inorde...Kheb mij ook ni boos gemaakt maar in mijn binnenste dikwijls gevloekt zenne.
afspuitstand perfect
de mannen van gooik hahaha
alles echt dik inorde zenne...parcour super en lekker crossen man
Enige minpunt was het vele geklungel van vele bikers
afspuitstand perfect
de mannen van gooik hahaha
Bedankt voor de talrijke opkomst
Mannekes, bikers,
Nen dikke merci
voor jullie talrijke opkomst in deze weersomstandigheden, gelukkig bleef het vanmorgen droog.
Bedankt voor alle positieve reakties, de negatieve zullen we met plezier noteren en bijschaven naar volgend jaar.
Wat die befaamde uitspraak ("in alle weersomstandigheden...") is mss een beginnersfoutje
maar toch hebben we dit niet in eigen hand. Vergeef het ons
?
Volgend jaar geven we er terug een lap op.
Super bedankt
De Dworpse Bikers
Nen dikke merci
Bedankt voor alle positieve reakties, de negatieve zullen we met plezier noteren en bijschaven naar volgend jaar.
Wat die befaamde uitspraak ("in alle weersomstandigheden...") is mss een beginnersfoutje
Volgend jaar geven we er terug een lap op.
Super bedankt
De Dworpse Bikers
-
Mon Ten Bike
- Mountainbiker
- Location: On One Pompetamine singlespeed / GT PEACE 29' singlespeed
Post by Mon Ten Bike »
Chique tocht! Echt wel heel vettig bij momenten (lees: bijna constant pap), maar heel mooie paden, uitdagend qua parcours & hoogtemeters. Qua bevoorrading is er wel een nieuwe standaard gezet vandaag, for-mi-da-bel! Zeer behulpzame en vriendelijke organisatie, ik kijk al uit naar de tocht van volgend jaar (maar misschien doe k 'm dan wel ineens met een tractor
)

- MaC'Red
- Mountainbiker
wij hadden op 51.5 km een 988 hm's, is al evenveel waard dan een ardennen tocht.
wat de bandendruk betreft ; ik heb heel lang UST gereden en doordat ik die wielen verkocht heb voor andere ( nog in bestelling ) kon ik niet spelen met de druk, staan ze te hard dan was het glijden en al, stonden ze te zacht dan stond ik geparkeerd met een lekke band.
Viva UST wielen voor mijn part.
MaC'Red
wat de bandendruk betreft ; ik heb heel lang UST gereden en doordat ik die wielen verkocht heb voor andere ( nog in bestelling ) kon ik niet spelen met de druk, staan ze te hard dan was het glijden en al, stonden ze te zacht dan stond ik geparkeerd met een lekke band.
Viva UST wielen voor mijn part.
MaC'Red
En madrista666, lag de zavelput er nu echt zo boring bij?????MADRISTA666 wrote:de zavelput ligt er boring bij!!! ze zijn daar met kapwerken bezig en meeste jumps en drop zijn na de kloten ( vandaag nog me paar maten geweest )
Mits een beetje opkuiswerk is da rap opgeruimd hé. Ik hoop da ge u geamusseerd hebt.
Twas een ferme toch maar het was verdorie zwaar ze minpunt vond ik wel die singletrack in begin naar de zevenbronnen toe. Ze hadden toch die poort kunnen opendoen, nu moest iedereen langs die houten barelen en was het aanschuiven. da was spijtig
Ik heb zelf singletracks gedaan dat ik in mijn eigen dorp niet wist liggen, das straf
Volgend jaar ziede mij weer.
aan de dworpse bikers
Ik heb zelf singletracks gedaan dat ik in mijn eigen dorp niet wist liggen, das straf
Volgend jaar ziede mij weer.
- stovie
- Mountainbiker
Re: Bedankt voor de talrijke opkomst
Ha, ik was degene die allusie maakte op die quote, en zie: zelfs een verontschuldiging hiervoor, al kunnen jullie ah weer niets doen en vroegen we zelf om modder. Ewel, oprecht sjieke tiepen daar in Dworp!
Niets was jullie te min, noch aan start/finish/bikewash, noch ad bevoorradingen!
Wij komen volgend jaar zeker terug. Deze tocht is van de eerste keer met stip in mijn top10 geduikeld!
Groeten,
C.
Wij komen volgend jaar zeker terug. Deze tocht is van de eerste keer met stip in mijn top10 geduikeld!
Groeten,
C.
Pirgy wrote: Bedankt voor alle positieve reakties, de negatieve zullen we met plezier noteren en bijschaven naar volgend jaar.
Wat die befaamde uitspraak ("in alle weersomstandigheden...") is mss een beginnersfoutjemaar toch hebben we dit niet in eigen hand. Vergeef het ons
?
Volgend jaar geven we er terug een lap op.![]()