11/11/08 WERVIK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
champ 08-09
- Mountainbiker
Post by champ 08-09 »
komen zeker af dinsdag met enkele mc bride bikers. weer of geen weer. gaan er voor...... 
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
Ik kom zeker ook af samen met emperor en nog
enkele mede bikers .
ik heb mij hier al ieder jaar geamuseerd.
enkele mede bikers .
ik heb mij hier al ieder jaar geamuseerd.
Ik kijk ook ieder jaar uit naar deze TT. Zeker één van de betere organisaties van de MTB-kalender. Alleen dat verdomde weer hé... hopelijk is het zoals gisteren in Vlamertinge, droog en zelfs een schuchter zonnetje. Maar als we Deboosere mogen geloven
Als het maar berijdbaar is want ik ben niet zo aan veldlopen
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Berijdbaar zan het zeker zijn!cyclist wrote:Ik kijk ook ieder jaar uit naar deze TT. Zeker één van de betere organisaties van de MTB-kalender. Alleen dat verdomde weer hé... hopelijk is het zoals gisteren in Vlamertinge, droog en zelfs een schuchter zonnetje. Maar als we Deboosere mogen geloven![]()
Heb zelf ook een hekel aan veldlopen, en verzopen modder-toestanden, en ga het een ander dan ook niet aandoen
(enkel op de 75km zit een stuk dat een beetje 'op het randje' is, maar voorlopig blijft het er nog in. Die mannen die zich aan de 75 wagen, kunnen dan ook wel één en ander verdragen, denk ik dan...)
-
Killerbeetje
- Mountainbiker
Post by Killerbeetje »
Vrijdagnacht de schilderwerken van de grandmaster gaan bewonderen in het clublokaal en het zal toch moeilijk zijn om verkeerd te rijden.Alle zones netjes genummerd met de afstand erop,grote splitsingborden
De parcourbrouwer verdiend nu al 10 op 10.We zijn nog wat prijzen gaan afzetten voor de tombola die zal ook meer dan groot genoeg zijn net zoals de bevoorradingen of zijn het buffeten.Dus mountainbikers morgen is het in Wervik te doen