15/11/08 St Andries Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

15/11/08 St Andries Brugge

Post by Barbeque »

Hoi iedereen..

vanuit het bestuur is me gevraagd om een nieuwe site te maken voor de Brugse Bikers. Ik heb die taak met alle plezier aanvaard en heb m'n best hiervoor gedaan. Tot voor kort werd de site onderhouden door onze Brubiker van het forum. Ik hoop met de nieuwe site dat er genoeg info te vinden is van de club en evenals hun toertochten.

Over de toertocht gesproken. Op 15 november 08 is er de Imes Bossen Classic Tt te St Andries. Langs deze weg wil ik reclame maken voor deze TT. Er zijn afstanden van 29 - 43 - 56 km. Meer info kan je natuurlijk ook vinden op onze site.

www.brugsebikers.be

Bij de vorige wintereditie waren er achteraf wat problemen maar dit hoofdstuk is nu afgesloten (over and out :-? ). Wij hopen dus naar de toekomst toe terug een mooie tt te maken waar iedereen plezier beleeft.

Vele groetjes en kom met z'n allen afgezakt,

Yves
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi iedereen,

ook eventjes melden dat wie een mountainbike.be lidkaart heeft nog
0.5 euro korting krijgt. Dus dit zijn de prijzen.

Prijs zonder korting 4 euro
Prijs met lidkaart mtb.be 3.5 euro
Prijs met vergunning 2 euro
Prijs met vergunning en lidkaart mtb.be 1.5 euro

Mooi he van ons...
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

De erika baaikers uit klerken zullen aanwezig zijn op jullie tocht :bounce:
zoals ieder jaar is dit een mooie tocht door de bossen hoop ik ?! [-o<
grtz :-D
katrien.avalon
Mountainbiker

Post by katrien.avalon »

Hello,

zaterdag zouden wij heel graag afkomen naar jullie toerentocht, mijn ventje zoals gewoonlijk om de tocht te rijden, ik ook zoals gewoonlijk om wat te kunnen meegenieten en om wat foto's te nemen.
Het is dan ook altijd mooi mee genomen als ik een beetje voorbereid ben op de routes. Is er een routebeschrijving beschikbaar of een kaart of kunnen jullie me wat mooie plekjes doorgeven waar ik goeie foto's kan nemen?
Hopelijk tot zaterdag!

Avalon [-o<
katrien.avalon
Mountainbiker

Post by katrien.avalon »

katrien.avalon wrote:Hello,

zaterdag zouden wij heel graag afkomen naar jullie toerentocht, mijn ventje zoals gewoonlijk om de tocht te rijden, ik ook zoals gewoonlijk om wat te kunnen meegenieten en om wat foto's te nemen.
Het is dan ook altijd mooi mee genomen als ik een beetje voorbereid ben op de routes. Is er een routebeschrijving beschikbaar of een kaart of kunnen jullie me wat mooie plekjes doorgeven waar ik goeie foto's kan nemen?
Hopelijk tot zaterdag!

Avalon [-o<

Was ik nog vergeten, liefst met straatnamen of grondgebied, want zonder GPS geraak ik nergens
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Das dezen met in 't begin(dacht ik) da leuk speelparkoerke zekers?, Dan kom ik af... :bounce:
Barbeque
Kerstman

Post by Barbeque »

Hey Christmtb,

awel, je bedoeld het Coppietersbos, ja die zit er terug in. Ondertussen ook gehoord van onze voorzitter en Marc de parcourmeester dat er een nieuw stukje inzit die nieuw is in het mtb-land. Zit wel op de grote tour.

See you next week,

Groetjes Yves
katrien.avalon
Mountainbiker

Post by katrien.avalon »

Barbeque wrote:Hey Christmtb,

awel, je bedoeld het Coppietersbos, ja die zit er terug in. Ondertussen ook gehoord van onze voorzitter en Marc de parcourmeester dat er een nieuw stukje inzit die nieuw is in het mtb-land. Zit wel op de grote tour.

See you next week,

Groetjes Yves
Hoi Barbeque (???),
op welk grondgebied ligt het Coppietsbos?
Barbeque
Kerstman

Post by Barbeque »

Hoi Katrien,

ik weet niet of je de ritten van de Brugse Bikers al gereden hebt maar
da stuk zit meestal op het einde of begin. Das een bos met op het einde
van die kleine grachten zijn. Dit bos is in St Andries aan de watertoren.

Hoop u geholpen te hebben.

Yves,
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Mij goed geamuseerd op den dezen vorig jaar... Normaal ben ik terug present, waarschijnlijk in de namiddag...
Post Reply