16/11/2008 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

@ Lichterveldenaerke : bedankt voor de informatie.

Oogt veel belovend, kom zeker af.
Kunner er zondag nog ne keer over klappen.
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Nachtrit zal ik overslaan, ooit eens s nachts pols gebroken en ribben gekneusd, off road rijden in t donker vind ik maar niks meer. Gelukkig is er ook deze ochtendrit op zondag, met aperitief-apres , we zullen er zijn .
Best mudbike klaarzetten zeker, was nog nie helemaal klaar voor chouffetocht, .... #-o #-o #-o
Vuul Ventje
Mountainbiker

Post by Vuul Ventje »

Zonder tegenslagen zak ik ook af naar Torhout (al ware het maar voor Katrientje haar schone oogskes :lol: ) wslk zonder Mr Proper; misschien met de Riding Butcher. Torhout met deze organisatie is altijd de moeite om te rijden; niet twijfelen!! =D> =D>
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Nog even wat parcoursinfo.

De start is voor alle afstanden dezelfde en is ook die van de nachttocht (zie topic, onderaan p. 2). De aanloop is dus anders dan de voorbije jaren, geen cross door Torhout City, maar eens iets anders dat hopelijk in de smaak zal vallen. Er zitten wat veld- en weidedoorsteken bij, maar die zijn allemaal functioneel. Daarna volgt ook de bewuste pretwegel van vorig jaar, maar in de softe weideversie. In tegenstelling tot de nachttocht gaat de dagtocht wel door Wijnendalebos.

Na nog wat kerkwegels en oude spoorwegroutes bereiken we de Warande. Kort daarna bevindt zich de splitsing. De kleine tocht volgt het tracé van de nachttocht via Driekoningen en Maria Assumpta, de grote tochten gaan via de spoorwegroute en een nieuw stuk naar domein d'Aertrycke en enkele wegels in Aartrijke-Veldegem. Uiteindelijk rijden we langs het Plaisirbos en komen we opnieuw samen met de kleine tocht om de Zandwegel af te dalen en naar Groenhove af te zakken.

Daar bevindt zich de tweede splitsing. De grote tocht gaat nog naar de Lichterveldse velddreven met daarvoor nog de Spookwegel (keuze). Hier is er ook een tweede bevoorrading. Na Lichtervelde gaat het terug naar Groenhove en komen alle afstanden weer samen voor de finale en de terugkeer naar Torhout-Oost.
DekIjzer
Mountainbiker

Post by DekIjzer »

Yuplahoi,
Zal er zeker terug bij zijn in Tourhout dees jaar (hopelijk zit er terug wat nieuw in het parcour).
Ben nog aan het twijfelen of ik morgen Varsenaere zou rijden. Moet de tijd kunnen vrij maken en het weer speeld ook enige rol.
Laten we uitkijken naar Tourhout en hopen dat het nog niet vriest, er niet te veel regen valt en het parcour er prachtig bi ligt.
Let's kick some dirt......
Legionair
Mountainbiker

Post by Legionair »

Ja zoals alle weekends zullen ook de Sint Rita trappers er weer met een ruime delegatie aanwezig zijn !!! Terug door de Warande vlammen en dit keer zonder een gebroken vooras !!

Greetz en tegen dan
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Legionair wrote: Terug door de Warande vlammen en dit keer zonder een gebroken vooras !!
Dit jaar kan je eindeloos door de Warande vlammen, er is namelijk een bisparcours voorzien!!
chain007
Mountainbiker

Post by chain007 »

wij zijn ook van de partij zoals vorig jaar. Tot zondag

WWW.TEAMX-TREME.BE
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Gezien ik forfait moet geven voor de nachttocht, ga ik dan voor den eersten keer 'Torhout by day' doen #-o

Zal mij nog ne keer op kop zetten van de Steenbakkerstrein [-o<

Gr,
Casper :-D
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Lichterveldenaere wrote:Er zitten wat veld- en weidedoorsteken bij, maar die zijn allemaal functioneel. .
Natuurlijk zijn die functioneel : nl om de koeien over te steken #-o #-o :drunk:

Gr,
Casper :-D
Post Reply