08/11/08 Vlamertinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Keunebuk
Mountainbiker

Post by Keunebuk »

Het was inderdaad niet voor watjes! Ferm lastig!

Proficiat aan de organisatie, doe zo voort!
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

Heerlijk tochtje.Jammer dat mijn NN niet voldoende grip hadden om door het modderig bos te ploeteren ,maar ah ... we doen het volgend jaar over met barrow muds en ik breng voor de gelegenheid de rest vd Grysperres mee.
Ik heb de afdaling toch kunnen doen maar dan tussen de jagers.Die mannen hadden ons blijkbaar niet verwacht en een enkel schot werd gelost voor onze neus... =P~
Prima organisatie ,doe zo verder =D>
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

ook net terug thuis (ben wa blijven plakken bij menne maat die vo het eerst terug mee mocht)

vond het een prachtige tocht , meer dan voldoende offroad, vlotte bevoorradingen en goed ingedeeld ook

ook 1x misreden maar volledig onze schuld
na die afdaling in het bos moest je rechts tussen die boompjes en direct terug rechts
wij dus naar links heel dat eind naar beneden tot we op een kruispunt kwamen zonder pijlen #-o

dus heel dat eind terug omhoog #-o

twas een pittig tochtje en zeker nog voor herhaling vatbaar

mijne maat was wel hééél content als de sporthal terug in zicht kwam want na bijna 3maanden non-actief door knieblessure was dit een pittig begin

stats : 58km avg: 17,4
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Twas in orde =D>
Buiten die ene wandelstrook (op de 70km) was alles te doen en was het als berggeit genieten door de opeenvolging van hoogtemeters.
Voor mij moet niet alles berijdbaar zijn, tis tenslotte vtt en keer wa wandelen/afstappen is geen schande. Toch was het zeer gedurft om al die prachtige stukjes offroad in een wintertocht te steken.

Op de laatste bev toch ook eff de cola geproeft want twas lastiger dan verwacht. :wink:
Beetje laat vertrokken, rond 9h15, met als gevolg dat ik om 12h30 bij aankomst in een lange wachtrij stond aan de bikewash.
Geen probleem voor mij, khad tijd en wou de bike per see kuisen :wink:

Stats: 69km avg: 23,9

Zeker tot volgend jaar!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Ewel wuk e plakkerige boel.... ma twos bere goed. E dikke proficiat an de organisoatie. Zekre toet noaste joare.
Duvelbiker (noW)
Mountainbiker

Post by Duvelbiker (noW) »

Bedankt aan alle 890 deelnemers! ! Een nieuw record (vorig jaar 738) en daar zijn we meer dan blij mee! Laat gerust wat commentaar achter, positief of negatief, zodat we volgend jaar weten wat doen...

Alvast een grote merci aan alle deelnemers!
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

Duvelbiker (noW) wrote:Bedankt aan alle 890 deelnemers! ! Een nieuw record (vorig jaar 738) en daar zijn we meer dan blij mee! Laat gerust wat commentaar achter, positief of negatief, zodat we volgend jaar weten wat doen...

Alvast een grote merci aan alle deelnemers!
als ik ne tip mag geven : volgend jaar ZEKER opnieuw zo ne tocht organiseren [-o< =D> =D>

vo de rest mss aan de afspuitstand ne hendel aan de slang vo open en dicht te doen bij het spuitstuk zelf want da was e beetje zoeken om de juiste slang open te draaien als wij toekwamen :wink:

ma tis ook gelukt dus tis maar e kleinigheidje :wink:
s leon
Mountainbiker

Post by s leon »

Zeer mooie 70 km gereden maar laat aub die slechte strook eruit waar je met moeite kon stappen.
Ik zie het nut er niet van in en blijkbaar iedereen die ik tegenkwam ook niet.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

s leon wrote:Zeer mooie 70 km gereden maar laat aub die slechte strook eruit waar je met moeite kon stappen.
Ik zie het nut er niet van in en blijkbaar iedereen die ik tegenkwam ook niet.
Die strook stoorde niet echt! Maar...het was een heerlijke dag met een aangenaam zonnetje en dan stoort niet veel he! Moest het regenen en waaien en dan kwam dat ploeteren erbij... #-o
Ik heb echt genoten van Vlamertinge, alhoewel voor mij de laatste lus niet meer nodig was (zoveel grote baan... #-o )
Voor de mensen die 's morgen gereden hebben : ik vind het niet logisch dat we een tombolabiljet krijgen, maar moeten aanwezig zijn om 18uur voor de trekking!!!! Dat komt echt niet aangenaam over hoor!
:-?
Voor de rest : dikke bravo aan het voltallige team!!! =D> =D> =D>

@Patricia : bedankt voor de aangename babbel! :wink:
Vuul Ventje
Mountainbiker

Post by Vuul Ventje »

Samen met Mister Proper deze tocht de eerste maal gereden; en 'k moet zeggen : ik keer daar zeker nog terug! :bounce: Maar diene grond; amaai; 't was precies of mijne bike woog bij momenten het dubbele #-o zo ne "plakgrond" maar dat maakt het ook speciaal hé. =D> =D> Dikwijls was het serieus bijsturen; maar toch heel de tijd recht gebleven. Proficiat aan de mensen van de organisatie en doe zo voort. =D> =D>
Post Reply