Optredens/festivals (alle genres welkom) topic II
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Gwen
- Mountainbiker
Neen Tech 9 zoals in de nederlandse streetcore punkersRidley Rijder wrote:Tech9 als in Tech N9ne de hip hop groep? Dat is een van de wijnige hip hop dak goe vind.
Zou wel cool zijn om die eens aan het werk te zien.
http://www.myspace.com/techneuf

- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Ik ga er bij zijn op het laatst beslist op de aprés bikeGweñito Gafotas wrote:Komende zaterdag:
JOC Wijland in Puurs, Hard Resistance!!! North Side Hardcore baby!![]()
Lekker ouderwetse chaos op en rond 't podium![]()
Eurocore reunion show met ook nog Tech9, one night stand,...
begint om 20.00u
JOC Wijland
Hoogstraat 29 Puurs
http://www.hardresistance.be/main.php
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =129521637
Ondanks mijn pijnlijke rug heb ik mij goed geamuseerd.maltje wrote:Iemand naar de Kreuners vanavond?
Ben eens benieuwd wat het gaat geven.
Alle "slowkes" waren kippevel momenten vooral een symphonische versie van Ik wil je.
Kers op de taart natuurlijk "Verliefd op Chris Lomme"
en het orginele "Ik wil je"
De interactie met het publiek was verwacht maar het blijft steeds leuk.
Jammer dat Walter het charisma heeft van een pannekoek maar Axl Peleman maakt dat allemaal wel goed.
Volgend jaar geen tournee maar schrijf mij maar op voor 2010!!
Na 30 jaar spelen ze als een super geoliede machine,je zou denken dat dit normaal is maar heb toch al groepen gezien die het niet kunnen.
snachts kouder dan buiten:Ik blijf het een super titel vinden.
Haunting the Chapel in de ontwijde Gummaruskapel in Herenthout gisteren.
Cantar mocht openen, melodische doom uit de Kempen, heel sterke set.
Vooral de nieuwe nummers konden bekoren en een gesmaakte cover van Cry of Mankind" van My Dying Bride. Geef die gasten een platencontract en snel!
Daarna was het de beurt aan Pantheïst, Belgisch-Engels doomensemble dat sterk deed denken aan de doom uit de beginjaren en dan meer specifiek de Engelse strekking à la Paradise Lost, Anathema en My Dying Bride uit de vroege jaren '90. Trage, zeer ritmische doom m.a.w. Ook flarden Vital Remains, At the Gates en Evol gehoord in hun repertoire.
Afsluiter van een zeer geslaagde avond was het Finse Skepticism. Wat een mokerslag was dat!
Gasten zagen er uit als een kamerensemble, maar wat een sound!!!!
Met slechts een gitarist, een drummer die een paukenstok hanteerde en een fantastische zanger zorgden voor een van de beste optredens die ik de laatste jaren gezien heb.
Die kerel zijn stem, dat heb ik nog nooit gehoord, dacht die op cd vervormd zong, nope, het was the real thing.
Verplichte kost voor liefhebbers van uiterst trage doom en drone-metal.
En het beste bewijs dat bijlen, maskers, nagels en nepbloed op het podium voor posers en janetten zijn
Die mannen staken netjes in het pak, stropdas losjes rond de nek, maar die sound, dat vergeet je nooit van je leven nog.
Gaat dat zien!
http://www.myspace.com/officialskepticism
Cantar mocht openen, melodische doom uit de Kempen, heel sterke set.
Vooral de nieuwe nummers konden bekoren en een gesmaakte cover van Cry of Mankind" van My Dying Bride. Geef die gasten een platencontract en snel!
Daarna was het de beurt aan Pantheïst, Belgisch-Engels doomensemble dat sterk deed denken aan de doom uit de beginjaren en dan meer specifiek de Engelse strekking à la Paradise Lost, Anathema en My Dying Bride uit de vroege jaren '90. Trage, zeer ritmische doom m.a.w. Ook flarden Vital Remains, At the Gates en Evol gehoord in hun repertoire.
Afsluiter van een zeer geslaagde avond was het Finse Skepticism. Wat een mokerslag was dat!
Gasten zagen er uit als een kamerensemble, maar wat een sound!!!!
Met slechts een gitarist, een drummer die een paukenstok hanteerde en een fantastische zanger zorgden voor een van de beste optredens die ik de laatste jaren gezien heb.
Die kerel zijn stem, dat heb ik nog nooit gehoord, dacht die op cd vervormd zong, nope, het was the real thing.
Verplichte kost voor liefhebbers van uiterst trage doom en drone-metal.
En het beste bewijs dat bijlen, maskers, nagels en nepbloed op het podium voor posers en janetten zijn
Die mannen staken netjes in het pak, stropdas losjes rond de nek, maar die sound, dat vergeet je nooit van je leven nog.
Gaat dat zien!
http://www.myspace.com/officialskepticism
Last edited by Verellen on Sun 02 Nov 2008 18:31, edited 1 time in total.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Op het laatst nog beslist om te gaan met paar maten hebben ook gesukkeld om de zaal te vindenGweñito Gafotas wrote:Waarde daar ook? Eer dat wij dat daar gevonden hadden... jongens toch zo gesukkeldden mountenbiker wrote:Was vreet wijs in Puurs goede optredens![]()
Wel leuk feestje hè
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Wat een optreden van Biohazard met als opener Urban Discipline enkel de songs van de eerste 3 albums met paar vette cirkel pits
beste lieke voor mij was Punshiment
dan nog wat rand animatie met eerst een tatoo show en dan
vrouwen show
achter af een klapke geslaan met Bobby & Billy maakten uitgebreid tijd voor de fans