Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
MansonGT
Mountainbiker

Post by MansonGT »

MudHungry wrote:hoe dikker de bak, hoe meer de pinker een dure optie blijkt...
zo duur dat ze het waard zijn om eruit geschopt te worden :P

oh en ik ga ook dagelijks met de fiets naar het werk, weer of geen weer :-) 18km/dag aan 31cent per kilometer
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ik heb het altijd tegengehouden...die agressie...maar 1 dezer ga ik ook een bluts stampen of met mijn drinkbus werpen. Niet meer normaal hoe dikwijls ik BIJNA word overhoop gereden.
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

ik hou het meestal ook bij een beschaafde 'dikke vinger' of een luigeroepen 'foei foei foei' (behandel kinderen als kinderen zegt mijn deels pedagogisch verantwoorde inborst), maar als ze op 100 meter 3 keer een aanslag plegen op lijf en leden gaat het vlammetje onder mijn potje in elk geval fluks de hoogte in. Tja, en stoken wordt overkoken he :wink:
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

ge mmoet u direkt afreageren, anders komt uwen hartslag te hoog en da's nie goe in deze periode...
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Dit is ook wel handig tegen VW touaregs

Image
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

[
quote="MansonGT"] aan 31cent per kilometer
[/quote]

slik
31?
das het dubbele van 15, dan moet ik ni meer gaan werken :wink:
Streets
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

grappig eigenlijk, net vandaag viel ook mij een VW Touareg op... in volgende context weliswaar:
ik rijd braaf op 't fietspad richting werk terwijl een enorme zwarte pickup* voorbijraast. Op zich niets speciaals en had het daarbij gebleven, was ik het waarschijnlijk zelfs al vergeten... Tot er blijkbaar plots 2 wielertoeristen de weg opdraaien. Uiteraard is het voor deze 2 niet mogelijk zich op het fietspad te begeven en brengen ze hun ritje door op de weg.

Nu, tot daar aan toe nog altijd niets bijzonders (de Touareg moet namelijk nog in het spel komen, en dat moment is aangebroken).
Op het moment dat de 2 medecyclisten naast mij komen peddelen, wierp ik hen in de eerste plaats een rare blik toe (waarbij mij overigens ook opviel dat een van hen op een SingleSpeed Giant-pistefiets reed (non fixed)) én viel mij hun volgwagen op: de beruchte VW Touareg, uitgerust met een blauw zwaailampje op het dak en vier functionerende pinkers.

Zij op hun rijweg en ik op mijn fietspad fietsten gezamenlijk ende gezwind verder naar de eerstvolgende rode lichten waar ik de kans had hen eens grondig te monsteren...
Bij het groen worden van het plichtbewuste verkeerslicht, zetten we allen aan, ik iets sneller dan de vierwieler waardoor ik (bij gebrek aan voortgezet fietspad) tussen de 2 trappers en hun uitgebouwde bidonhouder (aka Touareg) zat te rijden. Volgens mij beviel dit de chauffeurs achter mij niet zo: ze begonnen immers náást mij te rijden alwaar daar in mijn bescheiden mening niet genoeg plaats voor was. Deze situatie werd voor mij lastig naarmate we een geparkeerde auto naderden en mijn remijzers gebruikt moesten worden.

Nu ja, de rit zette zich voort met mijn spiegelbeeld in de achterste geblindeerde ruit van de Touareg en een respectabele kolonne auto's achter mij die net als ik geen mogelijk zagen te ontsnappen aan de TouaregTerreur...

Maw, wanneer mensen waarvan het ego groot genoeg is, zich op de weg begeven, is een grote blikken doodskist in de buurt, in dit geval genaamd Touareg...

*deze eerste pickup had als functie het vrijhouden van kruispunten.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

En dit allemaal voor 2 wielerprutserskes ?
Kheb u (mooi)verhaaltje wel enkele keren moeten herlezen voor ik het snapte :oops: .

Laten we allemaal elkaar goed verstaan dat een VW TOUAREG niet hetzelfde is als een VN TUAREG :P .
MansonGT
Mountainbiker

Post by MansonGT »

Streets wrote:[
quote="MansonGT"] aan 31cent per kilometer
slik
31?
das het dubbele van 15, dan moet ik ni meer gaan werken :wink:
Streets[/quote]

ja 1 van de voordelen van in een fabriek werken, maar eh nu is het (tijdelijk) doppen vanwege die klote crisis :evil:
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Wat heeft iedereen hier tegen ne vw touareg #-o , denk niet dat het aan den auto ligt maar wel aan diegene die hem bestuurd
Post Reply