amai,
Het weerbericht is allesinds veelbelovend:) Dat wordt leuk
Wapiti BeachRace Bredene 9/11
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Nu heb ik ook nog wel een stomme vraag zeker
, iedereen spreekt hier van de bar in de banden. Ik ga ook voor de eerste keer deelnemen aan Bredene. Toch is me iets onlogisch, ga je met minder bar net niet meer rolweerstand hebben??? of weegt dat absoluut niet op tegen het wegzakken in het zand??? En zo ja, we gaan toch meestal op hard zand rijden??? Grag toch nog eventjes verduidelijking, trouwens ik rij met sch supermoto en weeg 85kg
-
964RS
- Mountainbiker
Als je je banden zachter zet heb je ook meer draagvlak en zul je minder snel wegzakken rolweerstand is daardoor minder.sdv wrote:Nu heb ik ook nog wel een stomme vraag zeker, iedereen spreekt hier van de bar in de banden. Ik ga ook voor de eerste keer deelnemen aan Bredene. Toch is me iets onlogisch, ga je met minder bar net niet meer rolweerstand hebben??? of weegt dat absoluut niet op tegen het wegzakken in het zand??? En zo ja, we gaan toch meestal op hard zand rijden??? Grag toch nog eventjes verduidelijking, trouwens ik rij met sch supermoto en weeg 85kg
Als jij met 2bar reed en 86kg weegt, waarom kan iemand van 15kg lichter dan niet met 1.3bar rijden? Tuurlijk moet je oppassen bij golfbrekers, ik kan op golfbrekers m'n banden op vier bar nog stuk rijden hoor, de rijtechniek is gewoon (bijna) allesbepalend.Van Hoey Gert wrote:Ik weeg 86kg en steek een druk van 2 bar in big apple banden. Heb al met meer en minder druk gereden, maar dit is het beste voor mij. Van die extreem lage drukken, geloof ik niets, daar neem je geen golfbrekers mee.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Inschrijving en afhalen stuurnummers: sportcentrum “Ter Polder” in Bredene Spuikomlaan 21!rocco wrote:ik ga ook afkomen starten de 20km en de 45km ondereen ik kom voor de 45km met daginschrijving? wat is het juiste adres voor inschrijving krijgt ge da ook een parkeerkaart zoals in de panne?
En nu gaan supporteren voor DE ploeg van Brugge! Wij zijn PRO Brugge!