Oei Flupke, als gij terug begint te trainen ...
zijn er trouwens douches voorzien ?
en wat de banden betreft RR daar valt ge nooit mee in schandaal !
09/11/08 Ossendrecht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dickie
- Mountainbiker
Dit jaar gaan we iets later vertrekken, vorig jaar nog 20 minuten in de auto zitten 'koekeloeren'.
Ze hebben daar niet de Vlaamse gewoonte om al vroeger te beginnen.
Inschrijven om 8u = deur open om 8u
Nu is er iig minder neerslag gevallen dan vorig jaar en als ze zondag de regen nog wat kunnen uitstellen is het OK.
Ze hebben daar niet de Vlaamse gewoonte om al vroeger te beginnen.
Inschrijven om 8u = deur open om 8u
Nu is er iig minder neerslag gevallen dan vorig jaar en als ze zondag de regen nog wat kunnen uitstellen is het OK.
- teambiker
- Mountainbiker
Gisteren nog in het bos gefiets en het licht er goed bij niet te droog en niet te zwaar. Ik moet zeggen dat er door het bosbeleid van de nederlanders het bos sinds vorig jaar er wel een beetje anders uitziet wat ik wel een beetje betreur. maar het feit blijft dat je de hele tocht niet uit het bos komt. en dat is toch vrij uniek.
- mallybiky
- Mountainbiker
Ik weet niet welke buienpagina jij geraadpleegd hebt maar op volgende pagina ziet het alvast niet goed uit voor morgenvroeg. Om 7u zit heel de streek onder de regen.KoenT wrote:Juist eens op de buienradar gekeken en tot hier toe gaat het tussen 7 uur en 13 uur droog blijven.