Leg ze er maar op... ik heb hem gereden met 'versleten' banden en het was soms wat schaatsen...s leon wrote:Moeten de modderbanden erop voor rond de catsberg?
08/11/08 Vlamertinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Duvelbiker (noW)
- Mountainbiker
Post by Duvelbiker (noW) »
- Duvelbiker (noW)
- Mountainbiker
Voor het moment is de ploeg aan het uitpijlen en de laatste beslissingen aan het nemen. Het wordt dus 68 tot 72 km... maar reken maar op 70! Net gebeld en het vettigste stuk op de 70 blijft erin... Een vettige modderstrook net voor een technische klim. Biken moet een uitdaging blijven hé!Gweñito Gafotas wrote:We kommen mee 4 man vanuit 't verre Denderhoutem/Aalst af de zaterdag voor de 70... 'k heb ondertussen zelfs al connecties in Vloamertinge
By the way, bij elk stuk offroad staat in het begin van de zone de afstand aangegeven. Kwestie van te kunnen 'doseren'...
- Duvelbiker (noW)
- Mountainbiker
Net terug en nog niet gedoucht! Manmanman, twas vettige paté, de eersten hadden nog een goede ondergrond, maar het parcours is rap veranderd.
Wel is het jammer dat we de mooie afdaling aan de catsberg hebben moeten weglaten. Jagers - jawel! - hadden onze pijltjes afgehaald. Blijkbaar hadden we beiden toelating om daar te zijn, gezien de jagers 'in de andere richting schoten'. Veiligheid eerst heeft mijn moeder me altijd geleerd, dus naar beneden op de weg!
Bon, kga een douchke nemen, het ziet er naar uit dat we zeker de 650 deelnemers halen en als ik geen kramp krijg in de douche lonkt de zetel!
Wel is het jammer dat we de mooie afdaling aan de catsberg hebben moeten weglaten. Jagers - jawel! - hadden onze pijltjes afgehaald. Blijkbaar hadden we beiden toelating om daar te zijn, gezien de jagers 'in de andere richting schoten'. Veiligheid eerst heeft mijn moeder me altijd geleerd, dus naar beneden op de weg!
Bon, kga een douchke nemen, het ziet er naar uit dat we zeker de 650 deelnemers halen en als ik geen kramp krijg in de douche lonkt de zetel!