09/11/2008 Ichtegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DekIjzer
Mountainbiker

09/11/2008 Ichtegem

Post by DekIjzer »

yuplahoi,
Hier zijn we dan weer.
Gisteren een prachtige rit achter de rug in Aartrijke. Alvast een beter parcour dan de rit van Middelkerke waar het naar 't horen niet te doen was van het slijk en de staat van het wegdek. De boer klaagde zelfs dat zijn oprit te vuil werdt door het vele slijk afkomstig van fietswielen.
Volgende week zullen we er weer een flnke lap op geven in Ichtegem en hopen dat alles er een beetje goed bij ligt en dat we geen platte band hebben.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Re: 09/11/2008 Ichtegem

Post by Lichterveldenaere »

DekIjzer wrote: Gisteren een prachtige rit achter de rug in Aartrijke. Alvast een beter parcour dan de rit van Middelkerke waar het naar 't horen niet te doen was van het slijk en de staat van het wegdek. De boer klaagde zelfs dat zijn oprit te vuil werdt door het vele slijk afkomstig van fietswielen.
Even :off:
Leuk dat je een mooie rit in Aartrijke hebt gereden en dat hij minder zwaar was dan Middelkerke heb ik ook gehoord van mijn vader (zijn avg lag 5km/u hoger dan dat van mij in Middelkerke), schoonbroer en zus, maar dat hoort thuis in de topic van Aartrijke.
Of het parcours ook veel beter was dan Middelkerke kan jij noch ik weten, daar ik niet in Aartrijke reed, jij niet in Middelkerke. We kunnen dus niet vergelijken en geen oordeel vellen.

Dit is het topic van Ichtegem. Vroeger nog gereden en was lang niet slecht voor deze streek. Voor de liefhebbers van deze regio dus zeker een aanrader. In normale omstandigheden ook niet zo zwaar.
j.b.
Mountainbiker

Post by j.b. »

ik kom ook af naar ichtegem met een man of 5 maar een iemand geeft geen fiets is het mogelijk om fietsen te huren zo ja graag een telefoon nr

alvast bedankt
Proma
Mountainbiker

7de Bike Angels Tocht ICHTEGEM

Post by Proma »

Hallo iedereen,

Beetje vreemd dat er zo weinig te lezen valt over deze tocht. De Bike Angels zijn die mannen met de groene tenukes van sponsor 'Fietsen Waeyaert' uit Ichtegem. Deze organisatie heeft jaren ervaring om goede parcours te bouwen.

Ikzelf ben uit de streek afkomstig en heb de laatste jaren alle tochten in de omgeving afgereden.

De Bike Angels hebben me tijdens hun tocht steeds weer kunnen verrassen . Met uitdagende passages over de Ruidenberg en de Keiberg. Originele wegeltjes in en rond Wijnenedalebos. Aan de andere kant van Ichtegem de dreefden van het Kasteel van Crombrugge met mooi aangelegde single tracks.

Hier hun blog van vorig jaar: www.bloggen.be/bikeangels/

Ik ben heel benieuwd naar wat ze dit jaar zullen brengen en kom dus zeker af!

Groeten en veel bike plezier dit weekend...
Last edited by Proma on Thu 06 Nov 2008 00:02, edited 1 time in total.
RidingButcher
Mountainbiker

9/11/08 Ichtegem

Post by RidingButcher »

Volgens de kalender zou er zondag een tt zijn te Ichtegem, georganiseerd door de bikedevils. Ik vermoed dat ik deze al eens gereden heb, iemand meer info?
DekIjzer
Mountainbiker

Re: 09/11/2008 Ichtegem

Post by DekIjzer »

Lichterveldenaere wrote: Of het parcours ook veel beter was dan Middelkerke kan jij noch ik weten, daar ik niet in Aartrijke reed, jij niet in Middelkerke. We kunnen dus niet vergelijken en geen oordeel vellen.
Toch nog even de volgende correctie : Daar ik eerst in Aartrijke en dan in Middelkerke heb gereden kan ik en heb ik een korte vergelijking gemaakt.
Wat betreft de rit in Ichtegem kan ik U alom volgen en beklemtonen dat ik en m'n makkers er eveneens naar uitkijken om deze rit te rijden.
Toch bedankt voor de opbouwende comentaar en U begrip.
Tot in het slijk.
poollover
Mountainbiker

Post by poollover »

Zal ook aanwezig zijn het is dicht bij de deur . Als het niet regent heen en terug met de bike voor de km hé . :wink:
Evert
Mountainbiker

Post by Evert »

poollover wrote:Zal ook aanwezig zijn het is dicht bij de deur . Als het niet regent heen en terug met de bike voor de km hé . :wink:
Deze stelling geldt ook voor mij :-D
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

ik zal er ook zijn, nog iemand die uit gistel vertrekt?
inv_kb
Mountainbiker

Post by inv_kb »

B@rt wrote:ik zal er ook zijn, nog iemand die uit gistel vertrekt?
Ik vertrek zondagmorgen vanuit Moere als het niet water-giet
Post Reply