zoeentje vanvoorTinky-Winky wrote:Stel, je wint zo'n gold-plated Rohloff, ga je daar mee rijden ???

Phille, wat heb jij juist allemaal veranderd aan je C'dale om er een Rohloff versie van te maken ? Een EBB in de BB30 gestoken ? en wiel veranderd ?phille wrote:fanatiekelingen ios een understatement, zeg maar ULTRA-PRO-Rohbewijze de thread !
In de wintermaanden eens werk maken van de facts and figures
Heb dit nog nooit voorgehad met een cassette, ik heb geen Rohloff (nog niet) maar zou het toch niet kunnen dat er een smeerbeurt nodig is?Wowtre wrote:na de modder tocht van kampenhout heb ik mijn bike naar gewoonte met de tuinslang afgespoten. Ketting wat bijgesmeerd en klaar was kees dacht maar de dag erop zat de pion vast, ik vermoed het vrijwiel. Geen erg want met een klein beetje kracht komt het wat los maar de volgende dag zat het weer vast. Ik herrinner mij uit een ver verleden (lijkt wel een vorig leven) dat dat ook wel met een cassette kon gebeuren. Ik heb wat teflonspray tussen de naden gespoten maar echt veel help dat niet.
Hebben jullie dat al ondervonden?
uitval-patten, anders is de EBB niet echt meer nuttigTinky-Winky wrote:Phille, wat heb jij juist allemaal veranderd aan je C'dale om er een Rohloff versie van te maken ? Een EBB in de BB30 gestoken ? en wiel veranderd ?
Wat voor wielpatten heb jij ?