09/11/08 Amougies
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Doe maar ne keer goed uw best.dark dingo wrote: ik zal dit jaar eens extra mijn beste doen om er ne keer bij te zijn!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Re: tt amougies
Post by s-biker gert »
b@rtm@n wrote: Idegem teveel road en ze halen veel te weinig uit hun streek,
Daar heb je groot gelijk, 'k ben zelf van die streek en ben daarvoor met dit gestart
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=51537 om te tonen dat het wel echt tof is om in de streek te mtb'en, er zijn plannen om zelf eens ne goeien tt uit de grond te stampen hier in de buurt met een max afstand van +/-100km
sorry voor de
Spijtig dat amougies samenvalt met idegem anders was ik zeker van de partij
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
heb vanmiddag (woensdag) tgrootste gedeelte van de 53 km gereden; Kan jammer genoeg nie meedoen zondag, zit in (dechte) ardennen op weekend.
Had rood/witte pijltjes al ier en daar zien hangen, en daar ik op een paar km van de kluis woon, kon ik het niet laten.
Kmoet zeggen dat het een pittig parcours is, met nogal wat verrassingen en enkele stukken die in de omgekeerde richting van andere toertochten worden gereden. Positief was ook dat ik slechts enkele keren moest voet aan grond zetten (grotendeels door m'n eigen fout) en geen 5 m te voet ben gegaan ; dus zeer goed berijdbaar. Zitten ook enkele privéstukken in, maar in Kwaremont kreeg ik van de plaatselijke boerin doorgang : pittig en vettig stukske bergop om aan tkonijntje uit te komen. De kluis wordt inderdaad helemaal uitgekamd ; amai er kwam bijna geen einde aan, maar zoals gezegd, door de samenstelling van het parcours verrassend goed berijdbaar.
'Tlaatste stukske van de kluis kan mss voor problemen zorgen (ma da zit ws alleen in de grote toer). Da nieuwe stuk waarover sprake heb ik ook gedaan (ik had daar al eens eerder gereden in de zomer), idd. paar km offraod en zeker te doen, alleen bij de aansluiting op de spoorwegberm wa modder.
Dus kort samengevat : sorry dak nie kan komen, maar khoop dak wa reclame gemaakt heb voor jullie prima toertocht : allen daarheen !!!
Had rood/witte pijltjes al ier en daar zien hangen, en daar ik op een paar km van de kluis woon, kon ik het niet laten.
Kmoet zeggen dat het een pittig parcours is, met nogal wat verrassingen en enkele stukken die in de omgekeerde richting van andere toertochten worden gereden. Positief was ook dat ik slechts enkele keren moest voet aan grond zetten (grotendeels door m'n eigen fout) en geen 5 m te voet ben gegaan ; dus zeer goed berijdbaar. Zitten ook enkele privéstukken in, maar in Kwaremont kreeg ik van de plaatselijke boerin doorgang : pittig en vettig stukske bergop om aan tkonijntje uit te komen. De kluis wordt inderdaad helemaal uitgekamd ; amai er kwam bijna geen einde aan, maar zoals gezegd, door de samenstelling van het parcours verrassend goed berijdbaar.
'Tlaatste stukske van de kluis kan mss voor problemen zorgen (ma da zit ws alleen in de grote toer). Da nieuwe stuk waarover sprake heb ik ook gedaan (ik had daar al eens eerder gereden in de zomer), idd. paar km offraod en zeker te doen, alleen bij de aansluiting op de spoorwegberm wa modder.
Dus kort samengevat : sorry dak nie kan komen, maar khoop dak wa reclame gemaakt heb voor jullie prima toertocht : allen daarheen !!!
Mooie tochten mag je niet links laten liggen en dit is een prachtige tocht voor de liefhebbers van klimwerk.
Je mag me zondag zeker verwachten. Ook Etienne en Luckyluc zullen van de partij zijn. Misschien komen er nog enkele vrienden mee. Daar we allemaal vroeg thuis moeten zijn en graag de lange afstand rijden, zouden we indien mogelijk iets vroeger willen starten. Zo kunnen we achteraf nog genieten van een korte après.
Dit kunnen we moeilijk missen. Een mens moet zijn tocht toch eens kunnen evalueren, nietwaar? 
Last edited by Fritsie on Wed 05 Nov 2008 23:47, edited 1 time in total.
- bougie het genie
- Mountainbiker
Post by bougie het genie »
Zal zondag zeker van de partij zijn daar ik nen liefhebber ben van het klimwerk. En al die positieve commentaren... Ken de streek redelijk goed van erdoor te trekken met de koersfiets, het zal dus zeker de moeite zijn om de streek te verkennen met de MTB!
Tot in Amougies
Bougie
Tot in Amougies
Bougie