Wapiti BeachRace Bredene 9/11

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ik weeg er voor de moment 86 en ik rijd ook op 2 bar hoor. (wel geen beachraces)
stiffmeister
Mountainbiker

Post by stiffmeister »

@ scale: ik rij met super moto's
edy
Mountainbiker

Post by edy »

ik rij liever wat te hard dan dat ik continu plat val, in mijn beginners periode als mtb'er reed ik met allerlei banden op gemiddeld 2,5 bar op de toertochten. ik viel minimum 1 keer per maand plat.
momenteel zet ik mijn Nobby nick's op 3,5/4 bar en het is nu al weer meer dan een jaar geleden dat ik nog plat viel.
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Ook hier super moto's
k'weeg 72kg en k'rij met 1,9 bar
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Scale wrote:
964RS wrote:98 kg en met super moto's latex melk erin en op 1.5 bar voor 1.4 achter rijd perfect..........
Kan ik moeilijk geloven #-o denk dat het metertje niet al te correct meer meet :wink:
of....is je latex melk een wondermiddeltje (btw, waar is dat te verkrijgen?)

Moest dit toch zo zijn zou ik in principe met mijn 78kg op minder dan een één bar kunnen rijden.
Winaar van een paar weken terug reed met 1.3 bar...... en mijn metertje is correct hoor. Wel ff uitkijken met scherpe bochten ivm rollen van de band. Maar ja die zijn er weinig met een strandrace en dat weegt niet op tegen het voordeel op het rechte eind.
Van Hoey Gert
Mountainbiker

Post by Van Hoey Gert »

Ik weeg 86kg en steek een druk van 2 bar in big apple banden. Heb al met meer en minder druk gereden, maar dit is het beste voor mij. Van die extreem lage drukken, geloof ik niets, daar neem je geen golfbrekers mee.
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

Van Hoey Gert wrote:Ik weeg 86kg en steek een druk van 2 bar in big apple banden. Heb al met meer en minder druk gereden, maar dit is het beste voor mij. Van die extreem lage drukken, geloof ik niets, daar neem je geen golfbrekers mee.
ik deel uw mening
tenzij je aan een slakkegangetje de golfbrekers neemt :-D
ik weeg ook 85kg en steek 2 bar voor en 2.2 achter
op de allerlaatste golfbreker in oostende lek gereden door snakebite dus zal ik nu 2.4 bar insteken
btw :ondanks de lekke band toch nog 20ste geworden
en 1.3 bar daar geloof ik ook niets van tenzij je dugast tubes steekt
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Ik gaan afzien... nog nooit beachrace gedaan... Laat staan dak goe zen. Zal den grootste amateur terplaatse zijn! Dus kan mij al verwachten aan : uit de weg loser etc... :p. Marja iedereen he recht op het rijden daar :p.

Helemaal van noord-antw ff nar daar bollen dus hoop da het de moeite wordt.

Ps.: Iemand die echt ook slecht is dak daar bij kan blijven hangen? :p Dak ni alleen fiets ;-)
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

't Zal ook de eerste keer zijn, conditie zal wel goed genoeg zijn om in 't midden te blijven hangen, maar ben benieuwd in sterk de wind mij zal beïnvloeden. Er zullen (maar) 4 Herders meerijden, dus hangt u maar in 't wiel! ('t Zijn enkel de grootste zotten die niet in 't wiel zullen hangen, juist, hé)
stiffmeisterbert
Mountainbiker

Post by stiffmeisterbert »

stiffmeister wrote:Geloof het toch maar, voor mij 97kg en 1.7-1.8 bar
als ik me goed herinner had je in oostende wel platte tube...
misschien toch barke bij voor bredene, weliswaar geen energybarke... :-D
Post Reply