Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Boys zondag kan ik niet gaan biken ...
Is er iemand die zaterdag zin heeft TT Lokeren te gaan rijden ?? Andere voorstellen zijn ook welkom, als ik maar op m'n bike kan zitten en liefst in company

Is er iemand die zaterdag zin heeft TT Lokeren te gaan rijden ?? Andere voorstellen zijn ook welkom, als ik maar op m'n bike kan zitten en liefst in company
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Yow morgen gaan rijden in Aspelare zo om 08.30 starten, laat iets weten wie er graag meegaat hé
Hallo mannen, is hier maar kalm bij de "dendermondse bikers"
Allemaal aan de winterslaap begonnen ofzo --))
Is er vorig weekend iemand gaan rijden ? Ben met jakke, Glen en Kris naar Lokeren geweest vorige zaterdag, kort ritje met behoorlijk veel verhard in het parcours.
Al iemand plannen voor komend weekend ?
Allemaal aan de winterslaap begonnen ofzo --))
Al iemand plannen voor komend weekend ?
Den deze heeft van het weekend niet gereden zelle de koorts heeft nog een ganse week aangehouden pas vrijdag bij de dokter geweest ( zware bronchittis ) zaterdag nog een ganse dag in mijn bed gelegen .
Is nu wel wa beter maar nog lang ni over en voel me goe verzwakt .
Dus voor dit weekend weet ik het ook nog niet
- beast boy
- Mountainbiker
Yow bike- mates, vorig weekend geen fietske gezien
, wandelen in de ardennen is ook leuk
! Deze week geen extra training ook
. Nu zondag is er een mooi tochtje in Roosdaal, reeds enkele keren gereden,klein beetje bergop ook, Op de 50 km. zijn er 600 hoogtemeters
. Kga vaneigens weer met het fietske naar " den depart", langs de dijk kom je vanzelf in Roosdaal. Dus wie zin heeft, verzamelen aan de sluis van Denderbelle - Mespelare, tegen half acht of zo? Wie nog? Rustig warm rijden tot ginds en na "den arrivee" direkt naar huis. en hopen op regen hé, 
²Gun*666 wrote:Den deze heeft van het weekend niet gereden zelle de koorts heeft nog een ganse week aangehouden pas vrijdag bij de dokter geweest ( zware bronchittis ) zaterdag nog een ganse dag in mijn bed gelegen .
eindelijk marcheert mijn elleboog weer genoeg om te kunnen fietsen en nu lig ik al een klein week 'strike' met een zware valling, verstopte neus en pijn op de luchtwegen
stephan aerts classic kalmthout
zondag 16 november 2008 gaan wij naar kalmthout iemand van d endermonde zin om mee te gaan wij zijn met 4 personen.tof parcour,bij bevoorading soep,bij aankomst westmalle van het vat,en jeneverbar.vertrek rond 8.30