Wil je daarmee suggereren dat ze met kleinere inchkes werken of wa?niek wrote:.... , dus ik denk wel da ge de kaders een beetje langs de kleine kant zijn, of ben ik daarin verkeerd?
Thompson??
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- mello
- Mountainbiker
Ben ook vrij content van mijne thompson, tis zoals gezegd nie meteen de meest int oog springende bike maja ik geraak vooruit en geniet ter van, das toch wa telt eh.
Tis mijne eerste bike die ik kocht ene voor 1250€ had ik ene full Lx mee manitou mars elite vork, bij welke merken vind je dat nog, nie veel denk ik.
Ja tenzij je ene koopt zowat met vanalles samengesteld...
Dus goed materiaal voor nen arme student hihi -:) of beginner of eender wie.
allé bike ze eh
Tis mijne eerste bike die ik kocht ene voor 1250€ had ik ene full Lx mee manitou mars elite vork, bij welke merken vind je dat nog, nie veel denk ik.
Ja tenzij je ene koopt zowat met vanalles samengesteld...
Dus goed materiaal voor nen arme student hihi -:) of beginner of eender wie.
allé bike ze eh
Mijn eerste 3 mountainbikes heb ik gescheurd op minder dan een jaar... Waren Flanders kaders... 2 maal bracket, 1 maal balhoofdbuis... Daarna heb ik een Thompson gekocht en heb er 3 jaar mee gereden!! Daarna verkocht aan een maat van me en hij doet het nog steeds... Was de eerste fiets waar ik echt content van was...
Heb intussen al andere juweeltjes in mijn bezit gehad, maar enkel mijn GT vind ik echt beter (kost dan ook wel een veelvoud van die Thompson) Zelfs mijn Canondale vond ik slecht in vgl met die Thompson (vooral dan omdat Thompson full LX was en C'dale mix van XTR en waardeloze bucht!!)
Thompson is eigenlijk made in Taiwan en gespoten in den Belgiek (Kinesis eigenlijk) Maar die gasten weten ginder wel hoe ze een degelijk frame moeten maken en er rijden er wel meerdere rond, maar dan onder andere labels...
Zijn gewoon goede fietsjes... Maar dat heb je met Columbus en zo ook... degelijk materiaal, maar spreekt gewoon minder aan... Gelijk Skoda... is ook degelijk en goedkoop, maar slechts weinigen willen erin gezien worden...
Heb intussen al andere juweeltjes in mijn bezit gehad, maar enkel mijn GT vind ik echt beter (kost dan ook wel een veelvoud van die Thompson) Zelfs mijn Canondale vond ik slecht in vgl met die Thompson (vooral dan omdat Thompson full LX was en C'dale mix van XTR en waardeloze bucht!!)
Thompson is eigenlijk made in Taiwan en gespoten in den Belgiek (Kinesis eigenlijk) Maar die gasten weten ginder wel hoe ze een degelijk frame moeten maken en er rijden er wel meerdere rond, maar dan onder andere labels...
Zijn gewoon goede fietsjes... Maar dat heb je met Columbus en zo ook... degelijk materiaal, maar spreekt gewoon minder aan... Gelijk Skoda... is ook degelijk en goedkoop, maar slechts weinigen willen erin gezien worden...
- Captain Haddock
- Mountainbiker
Post by Captain Haddock »
1500 gram voor 18" kader, sorry voor de rechtzetting... maar valse reclame hebben we al genoeg!MadMan wrote:Eind van de maand ruil ik mijn giant kader voor thompson X-line, 1,4Kg voor 300euro. \:D/
Als hem klaar is zal ik een foto posten.![]()
Groeten
-
Fredwitrave
- Mountainbiker
Post by Fredwitrave »
Voor de mensen die op zoek zijn naar een thompson-dealer in het Leuvense: Geert Niclaes verkoopt op bestelling zonder probleem Thompson MTB's. In theorie heeft hij vooral Scott, Trek en Garry Fisher, maar ik ben gaan vragen of hij een Thompson wilde bestellen en dat was geen enkel probleem.
Ik ben trouwens gegaan voor de Thompson Mach 5-xc:
- Volledige LX groep (dus geen Lx of XC gecombineerd met rommel zoals zovelen doen)
- Rock Shock Pilot xc voorvork
- Volledig afgewerkt met Richey onderdelen
- prijs: 1090 euro.
Voila: voor alle Thompson fans nabij Leuven: ge weet waar naartoe te gaan.
Yooowww
Ik ben trouwens gegaan voor de Thompson Mach 5-xc:
- Volledige LX groep (dus geen Lx of XC gecombineerd met rommel zoals zovelen doen)
- Rock Shock Pilot xc voorvork
- Volledig afgewerkt met Richey onderdelen
- prijs: 1090 euro.
Voila: voor alle Thompson fans nabij Leuven: ge weet waar naartoe te gaan.
Yooowww