Welke MTB schoenen heb jij?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

trekker k wrote:Zijn er vrouwelijke mountenbiksters die me goede raad kunnen geven voor een degelijke winterschoen?Heb nogal last van koude voeten in winter, rij nu met Gaerne schoenen en gore-tex overschoenen maar dit is blijkbaar niet genoeg in barre weersomstandigheden. Model, prijs.Ben al bij Van Eyck Aalst gaan kijken veel keuze voor mannen maar voor vrouwen is het veel minder heb namelijk maar maatje 37.
Alvast bedankt!!!
De Shimano winterschoenen (foto op de vorige pagina) beginnen vanaf maat 36, vermits je toch bij Shimano een maatje groter moet nemen zou je met een 38 verder moeten kunnen.
Mijn lbs heeft alle maten op stock vanaf maat 38 dacht ik. :wink:

Ben zelf heel tevreden van deze schoenen. 8)
trekker k
Mountainbiker

Post by trekker k »

Emago kan je mij eens het adres van doorgeven waar ik deze kan vinden , eventueel ook openingsuren zal eens een kijkje gaan nemen.
Prijs 185 euro?
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

trekker k wrote:Emago kan je mij eens het adres van doorgeven waar ik deze kan vinden , eventueel ook openingsuren zal eens een kijkje gaan nemen.
Prijs 185 euro?
Ik heb 155 euro gegeven voor het model van 2009. :wink:

Hier gekocht.
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Zijn die Shimano's eigenlijk dames- of herenschoenen of voor beide?
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Heren, maar in principe maakt dat niets uit, waarschijnlijk ga je zelfs nergens een echte "dames winterschoen" vinden wegens een te kleine afzetmarkt. :wink:
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Specialized BG Trail 120 SL
Image
Ik heb deze pas gekocht en de eerste test is zeer positief. Ook geschikt voor bredere voeten.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Image

vandaag gekocht
Djess
Mountainbiker

Post by Djess »

[/img] http://www.futurumshop.nl/img/6107-0034-N0712.jpg [img]

Ik heb deze vorige week gekocht bij 'Fashion for cycling' in Aalter. Ik ging al zeker deze kopen en toen ik daar was zag ik dat ze zelfs in promotie stonden: 89,99€ ipv 114,99€. Ik denk dat ik wel een koopje heb gedaan voor zo'n kwaliteit, of ni?

Daarbij heb ik nog overschoenen van Ultima (Flexima) gekocht en zo hoop ik om bestand te zijn tegen de winter... [-o<
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Djess wrote:Image

Ik heb deze vorige week gekocht bij 'Fashion for cycling' in Aalter. Ik ging al zeker deze kopen en toen ik daar was zag ik dat ze zelfs in promotie stonden: 89,99€ ipv 114,99€. Ik denk dat ik wel een koopje heb gedaan voor zo'n kwaliteit, of ni?

Daarbij heb ik nog overschoenen van Ultima (Flexima) gekocht en zo hoop ik om bestand te zijn tegen de winter... [-o<
Deze dus...... :wink:
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

ik rij met bucht van dunaldy :lol: en dat gaat goed voor mijn TT's te rijden
Post Reply