Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Vandaag na een paar dagen zieken toch maar beslist om Zwalm niet te doen en op mijn eentje gaan rijden. eerst nog getwijfeld om op de baan te blijven, maar uiteindelijk toch beslist om de groene van Oosterzele en St-Lievens-Houtem te doen.
Na 40-tal km terug thuis gekomen onder afkeurend blik van het vrouwtje (nadat ze me herkende onder de modderlaag ) . Heb me wijselijk maar omkleed in de garage. Ik voelde me direkt een paar kilo lichter . Wel een probleempje aan de hand gehad die ik in een ander topic uitleg (of toch tenminste probeer uit te leggen).
Maar al bij al toch content gereden te hebben al waren de benen er niet echt bij vandaag.
Van mist word je duidelijk euh...vochtig...Donker,bladeren op de weg, brilletje aangedampt, kortom..uit de doppen kijken.
Bedankt aan de wielrenner om het tempo wat optedrijven, zodoende had ik ook nog tijd om me aftedrogen op het werk.
51 minuutjes, 24km, 126avg 145max. mtb met NN's.
Donderdag of vrijdag eens terug de volledige afstand doen.